Obserwatorzy

wtorek, 22 kwietnia 2014

Moje włosy w kwietniu

Cześć dziewczyny!!!


Święta, święta i po świętach:P Jestem przejedzona, przesłodzona i o kilka kg cięższa:D Czas na włosową aktualizację. Przed świętami podcięłam włosy. Nie chciały się kręcić, dodatkowo były jakieś matowe, szorstkie, a końcówki wręcz prosiły o ścięcie. Poleciało 5cm, ale nie żałuję. Teraz czupryna jest w dobrym stanie, włoski ładnie się kręcą, są mięciutkie i błyszczące. Nadal nie wiem co z grzywką, póki co ją zapuszczam, ale nie wiem do jakieś długości.


W tym miesiącu pofarbowałam włosy Castingiem Loreala 513 Mroźna Trufla i jestem baaaaaaaaaaardzo zadowolona z tego koloru. Wyszedł piękny delikatny brązik, nie za ciemny, nie za jasny. Efekt jest przede wszystkim bardzo naturalny.


Niestety męczę się ze strasznym wypadaniem włosów:( Piję pokrzywę, zażywam Witaminy z grupy B Humavit i czekam na efekty.


 bez lampy



 z lampą



Wysuszone na szczotce na prosto



Obecna pielęgnacja:
Mycie:
-szampon jajeczny BingoSpa,
-szampon przeciwko wypadaniu włosów Baikal,
-balsam aloesowy MRS.Potters

Maski/odżywki:
-Kallos keratin,
-Kallos Latte,
-Alterra z Granatem,
-nivea do włosów zniszczonych,
-balsam Mrs. Potters.

Dodatkowo: domowa maska drożdżowa, mgiełka radical, olej lniany i słonecznikowy.

Stylizacja:
-żel do włosów z Lidla,
-żel w sprayu Hegron.



Jak widać pielęgnacja jest bardzo różnorodna:) Mam nadzieję, że teraz włosy szybciutko odrosną.



Pozdrawiam
Kasia



8 komentarzy:

  1. Dużo bardziej podobają mi się te loczki. Proste nie mają już takiego uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w prostych tracą swój urok

      Usuń
  2. W tych loczkach wyglądają cudownie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci się kręcą włoski :) Dobrze jest czasem podciąć końcówki. Ja też wybieram się do fryzjera na początku maja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moje końcówki już prosiły o ścięcie:(

      Usuń