Obserwatorzy

środa, 2 kwietnia 2014

Krok po kroku: wzorki rozciągane igłą, czyli maziajki nr 1

Cześć dziewczyny!!!


Na wstępie chciałam Was przeprosić za to, że wczoraj nie umieściłam wpisu, ale wróciłam do domu bardzo późno:(

Oto instrukcja jak krok po kroku zrobić na pazurkach wzorki rozciągane igłą, maziajki nr 1.
Potrzebne będą:
-odżywka/baza do paznokci,
-dowolny lakier nawierzchniowy,
-dowolny lakier do wzorków z cienkim pędzelkiem,
-igła,
-waciki.



Wypiłowane, odtłuszczone paznokcie  malujemy odżywką/bazą.


Nakładamy pierwszą warstwę lakieru (w tym przypadku odradzam wszelkie szybkoschnące).



 Gdy pierwsza warstwa lakieru lekko podeschnie nakładamy drugą.


 Na mokrym lakierze robimy kreski lakierem do wzorków. Nie muszą być ładne i zgrabne:P Ilość kresek zależy od grubości pędzelka i upodobania. NAJWAŻNIEJSZE: KRESKI MUSZĄ BYĆ ZROBIONE SZYBKO NA MOKRYM LAKIERZE.



 Szybko, aby całość nie wyschła rozciągamy kreski igłą (najzwyklejszą do szycia) raz w lewo, raz w prawo.




I gotowe:) Mam nadzieję, że maziajki Wam wyjdą:) Warto za każdym rozciągnięciem wytrzeć igłę w wacik, aby na czubku nie zrobiła się grudka, która może popsuć cały wzorek.


Przypominam o rozdaniu <KLIK>



Pozdrawiam
Kasia




16 komentarzy:

  1. ładnie to wygląda tylko bądz mądry i to skopiuj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wprawy. Najważniejsze, aby rozciągać na mokrym lakierze i musi się udać:)

      Usuń
  2. Właśnie spróbowałam na jednym paznokciu i wyszło bombowo! Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę, cieszę się, że wyszło:)

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne! Dzięki za tą instrukcje! Zrobię niedługo :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt, jeszcze takiego nie widziałam :D muszę kiedyś go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że widziałam kiedyś podobny wzorek na stylowych chyba i tak sobie wykombinowałam jak go zrobić. Ale nie wiem czy fachowo robi się go właśnie w taki sposób. Ważne, że fajnie wygląda:)

      Usuń
  6. Ciekawe jak wyglądają Twoje paznokcie bez malunków

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do takich zdobień raczej używam wykałaczek - ostrym końcem igły można sobie niechcący nieźle przeorać paznokcie :( Kiedyś próbowałam igłą, ale wykałaczki wydają mi się bardziej hmm przyjazne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! W życiu bym takich wzorków sama nie zrobiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem fajnie to wyszło :) Przypomina mi wzorki na cieście, jakie robiła moja ciocia :D

    OdpowiedzUsuń