Obserwatorzy

piątek, 4 kwietnia 2014

Kąpiel w pomarańczach? O olejku pomarańczowym KEJ

Cześć dziewczyny!!!



Kilka tygodni temu w ramach testów otrzymałam paczuszkę od sklepu Ecoasili, w której poza wielką ilością próbek znalazłam olejek pomarańczowy KEJ. Uwielbiam wszelkie czasoumilacze do kąpieli, dlatego z wielką chęcią od razu rozpoczęłam testy. Również mój TŻ chętnie sięgał po tej olejek, a co do oceny jesteśmy w stu procentach zgodni (o dziwo:P).



Olejek ten pozyskiwany jest poprzez wytłaczanie na zimno skórek pomarańczowych, przez co zachowuje charakterystyczny, intensywny zapach świeżych pomarańczy. Działając antydepresyjnie, przeciwskurczowo i uspakajająco, znajduje szerokie zastosowanie w aromaterapii.


Ma działanie przeciwzapalne, antyseptyczne, przeciwdepresyjne, rozkurczowe, pobudzające seksualnie, tonizujące, uspokajające, moczopędne, pobudzające układ immunologiczny, zwalczające trądzik i stany zapalne skóry. Dzięki swoim właściwościom wspomaga leczenie różnych schorzeń i dolegliwości.

Zapach olejku pobudza apetyt i stymuluje układ trawienny, natomiast aromatyzacja powietrza olejkiem łagodzi dolegliwości żołądkowo-jelitowe. Olejek pomarańczowy jest niezwykle skuteczny również przy problemach skórnych. Ze względu na działanie antyseptyczne i oczyszczające, znajduje zastosowanie w pielęgnacji cery zanieczyszczonej. Wzmacnia tkankę łączną, regeneruje i ujędrnia skórę.
Zastosowanie: kąpiele, masaże, aromatyzacja powietrza
Opis jest własnością intelektualną sklepu internetowego Ecoasili.




Z czym kojarzy mi się zapach tego olejku? Z wakacjami i świętami:) Wiecie jak pachną łapki po obieraniu pomarańczy? Jak pachnie świeża skórka pomarańczy? Ten olejek właśnie tak pachnie:) Szkoda, że nie mogę Wam przesłać odrobiny tego zapachu, bo pokochałybyście go tak jak ja:P Już 2-3 kropelki wystarczą, aby w łazience unosił się ten cudny zapaszek. Mój TŻ raz zaszalał, użył 5 kropelek do kąpieli i dzięki temu cała kondygnacja mieszkania pachniała jak magazyn pomarańczy.


Olejek jest super wydajny, mimo intensywnego użytkowania pozostała nam jeszcze 1/3 buteleczki. Myślę, że to dzięki bardzo precyzyjnemu dozownikowi. Możecie go kupić TUTAJ, jest tani jak barszcz, bo kosztuje tylko 5,29zł. Jestem ciekawa innych olejków i na pewno skuszę się na kolejną buteleczkę pomarańczowego,  a do tego może wezmę cynamonowy (kocham ten zapach) i lawendowy.


Bardzo dziękuję za możliwość przetestowania olejku:)


6 komentarzy: