Obserwatorzy

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Inspiracje ślubne- dużo zdjęć

Cześć dziewczyny!!!

Kilka dni temu wygospodarowałam chwilę wolnego czasu i poszłam do salonu sukien ślubnych dowiedzieć się co jest na topie, jak wygląda sprawa zamówienia sukienki, jej dopasowania itd. Pani prowadząca salon z wielką cierpliwością odpowiadała na moje pytania:) Chciałam się umówić na oględziny, wybierania/przymierzanie sukienek, ale okazało się, że to za wcześnie, że mam pojawić się we wrześniu, ponieważ wtedy będą już znały trendy na następny rok, a poza tym prawdopodobnie już od września zaczną się wyprzedaże. Także nic w tym temacie nie załatwiłam, ale chociaż już się czegoś dowiedziałam:) Doradzono mi, abym zastanowiła się w jakim kolorze chcę mieć dodatki, jakie buty (na pewno nie białe! Zastanawiam się nad cukierkowym różem lub amarantowym) i czy chcę welon (na pewno nie, nie interesuje mnie siatka na komary na głowie) czy toczek, czy kwiaty we włosach itd...









 Bardzo podoba mi się taka fryzura:)


Wydaje mi się, że dobrze bym wyglądała w takim fasonie



Piękna


na pewno nie zdecyduję się na tak wysokie buty, ale może na taki kolor:P




nad makijażem nie myślałam jeszcze, może delikatne oko (skoro mam małe po co je jeszcze bardziej kaleczyć) i mocniejsze usta?













Czy są tu przyszłe panny młode? A może świeżo upieczone, które udzielą Nam porad?:)


Przypominam o ROZDANIU

Pozdrawiam
Kasia:)



17 komentarzy:

  1. Piękna fryzura! Taka naturalna a zarazem efektowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie jest to wielki obcy na głowie:D

      Usuń
  2. wow ! piękne suknie :) jeśli się nie pogniewasz też zrobię taki post, bo mam kilka zdjęć sukni, które mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko:) Chętnie zajrzę:) Może akurat u Ciebie na blogu znajdę suknię idealną

      Usuń
  3. Ale ładne sukienki ;) Ja 3 jest cudowna<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Suknia z pierwszego zdjęcia jest piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba:) Nie jest zbyt obfita, ale nie jest też za skromna

      Usuń
  5. Suknia numer 3 mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się w niej to, że cała jest z koronki

      Usuń
  6. Pierwsza suknie jest przepiękna! Zresztą... praktycznie wszystkie mi się podobają, poza dwiema przedostatnimi ;)
    Nie planuje ślubu i w zasadzie to raczej nie chcę go kiedykolwiek planować, jednak jesli miałabym wybrać suknie to nie kierowałabym się trendami, tylko tym, co mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podążam za trendami ślubnymi i na pewno wybiorę to w czym wyglądam dobrze, raczej chodziło mi o to z jakich materiałów będą modne sukienki (ponoć w tym sezonie jest to tiul, a w następnym zapowiada się na koronkę), albo o kolor dodatków itp

      Usuń
  7. Ja mam ślub w sierpniu.Sukienkę kupowałam używaną-z wyboru,bo nie chciałam wydawać 3tys. Na nowa sukienkę-na raz. Znalazłam wymarzoną, szyta właściwie jak na mnie.Teraz pozostały mi tylko buty- będe miała buty do tańca, bo są wygodne,a ja i obcasy to długa historia. Polecam używane suknie można znaleźć piękna i duzo taniej.Ważne, aby nie była zniszczona:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że również zastanawiam się nad używaną sukienką, ale póki co chciałam poprzymierzać różne fasony, aby dowiedzieć się w czym wyglądam dobrze. Jeśli znajdę w dobrym stanie używaną kieckę, na 156cm+6cm obcas, 32-34 rozmiar i w dobrej cenie to na pewno się nie zawaham jej kupić:)

      Usuń
  8. Ta 3 sukienka jest w takim innym stylu niż reszta, bardzo ciekawa. Fryzura bardzo mi się podoba, takie coś lubię i sama o czymś w tym stylu marzę na ślub kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam już za sobą ten moment :) Ale suknie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz tak ciekawą urodę, że powinnaś postawić na delikatny makijaż, który jej nie przytłumi. Może lekkie oczy i jasne usta?

    OdpowiedzUsuń