Obserwatorzy

niedziela, 9 marca 2014

Włosy w marcu

Cześć dziewczyny!!!


Wczoraj wyjątkowo wyprostowałam włosy (ostatni raz miałam proste w grudniu po wizycie u fryzjera). Niestety zdjęcia były robione dzisiaj i czupryna jest trochę przyklapnięta, ale długość widać dobrze:)


 nie wiem dlaczego końcówki zbiły się w takie grupki, zdjęcie z lampą



grudzień 2013
luty 2014
dzisiaj, zdjęcie bez lampy 


Niestety wczoraj zauważyłam, że widać siwe włosy więc będę musiała je pofarbować. Nie wiem na jaki kolor, myślałam o jakimś delikatniejszym odcieniu. Na pewno nie zdecyduję się na czerń, ponieważ zawsze wychodzi na włosach tak "płasko". Bardziej interesuje mnie kolor z refleksami.

Wielkiej różnicy w przyroście nie widać. Nadal piję pokrzywę, ale ostatnio zaniedbałam rytuał domowej maski drożdżowej- czas do tego wrócić. Odkryłam też, że moje włosy lubią najzwyklejszy olej rzepakowy lub słonecznikowy:)

21 komentarzy:

  1. Ja piję samą pokrzywe :)
    Ładne masz te włoski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się twoje włoski w tych loczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W loczkach prezentują się o wiele lepiej:)

      Usuń
  3. Pora zadbać i moja włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałaś może cieplejszym kolorze np. nugacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem taki odcień nie pasuje. Jak już to średni brąz, ciemny brąz i czarny, ale tak jak mówisz czarny jest taki płaski. Pomyśl może nad henna albo szamponem koloryzującym jak nie chcesz niszczyć włosów.

      Usuń
    2. wydaje mi się, że jesteś zimnym typem urody więc może spróbuj z jakimś brązem z zimnej serii castinga

      Usuń
    3. Właśnie nie potrafię się zdecydować czy lepszy ciepły czy zimny kolor

      Usuń
  5. nie prostuj :) loczki masz piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko prostuję włosy, wolę siebie w lokach:)

      Usuń
  6. Urosły i wyładniały ;)

    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne włosy, pięknie błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy rosną jak na drożdżach:)

    OdpowiedzUsuń