Obserwatorzy

poniedziałek, 10 marca 2014

Wiosenny róż na paznokciach od Lemaxa

Cześć dziewczyny!!!


Wróciłam do wspomnianego wcześniej sklepu (Babińca) po fioletowy lakier z Lemaxa. Niestety już go nie było, ale skusiłam się na dwa inne odcienie. Dzisiaj pokażę Wam piękny, ostry róż, który od razu wpadł mi w oko. Nie lubię różowych paznokci, ale tan lakier jest świetny, więc chyba zmienię zdanie:)




Dostępność i cena:
Niestety z dostępnością tych lakierów jest kiepsko. W mojej miejscowości można je znaleźć we wspomnianym sklepie oraz w chińskim (czasami). Kosztował aż 2,20zł:)



Opakowanie:
Ładne i o dziwo solidne. Napisy nie ścierają się. Szkoda, że nie ma oznaczenia czy nazwy koloru. Pędzelek jest wygodny, dosyć wąski ale precyzyjny. 



















Pokochałam ten lakier. Jest bajecznie prosty w obsłudze:) Nie mazia, nie bąbelkuje. Dwie warstwy wystarczą aby dokładnie pokryć płytkę paznokcia bez prześwitów. Jest dosyć rzadki, ale nie spływa na skórki. Co do trwałości, to tak jak w przypadku czarnego lakieru jest ona świetna. Pazurki pomalowałam w sobotę i do dzisiaj są w stanie nienaruszonym (a robiłam pranie i zmywałam naczynia). Sam kolor jest cudny. Jest to bardzo soczysty róż, prawie neonowy, energetyzujący i niebanalny. Chyba naprawdę się starzeję, bo ostatnio ciągle sięgam po wyraźne kolory, a nudziaki leżą w kącie pudełka z lakierami:P Aby nie przesadzić ze zdobieniem dwa pazurki przeciągnęłam brokatowym topem z GR (swoją drogą mam go chyba 3 lata i nadal je ok). Sam w sobie kolor jest na tyle "bogaty", że zdobienie zabiłoby jego urok.






Jak Wam się podobają wiosenne różowe pazurki?:)

23 komentarze:

  1. cuudowne ! ;))
    ja jednak nie mogę sobie pozwolić na taką długość, bo przeszkadzają mi w pisaniu ;p
    ale są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jestem przyzwyczajona do długich paznokci:)

      Usuń
  2. Takie piękne pazurki! Na wiosnę taki kolorek jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię różu ale ten z topem GR wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory też nie lubiłam różu. Wydawał mi się tandetny, ale ten lakier strasznie mi się spodobał i coś czuję, że często będzie gościć na moich pazurkach:)

      Usuń
  4. świetny kolor! A ten brokatowy top ożywia całość

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten brokat cudowny! :) Róz też zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna landrynka:) a paznokci to Ci tak zazdroszczę że HO HO :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie boisz się takich tanich lakierów? Że Ci przebarwią paznokcie? Albo, że staną się słabe? Albo, że lakier zawiera substancje rakotwórcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie boję się. Paznokcie mogą się przebarwić również od drogich lakierów, dlatego zawsze używam odżywki jako lakieru podkładowego. Nie zauważyłam, aby tanie lakiery wpłynęły na kondycję paznokci- prędzej zmywacz niekorzystnie wpływa na płytkę. Nie słyszałam, aby ktoś zachorował na raka przez lakier do paznokci.

      Usuń
  8. Co prawda kolor zupełnie nie w moim guście, ale jestem pod wrażeniem długości paznokcia :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny kolor, a jeszcze lepsze paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń