Obserwatorzy

sobota, 1 marca 2014

Super soczyste pazurki, czyli o Miss Sporty 462

Cześć dziewczyny!!!


Wczoraj poszłam do Rossmanna z zamiarem kupna nudziakowego lakieru. Przeglądałam te cieliste lakierki i nagle stwierdziłam, że nadchodzi wiosna więc czas na odrobinę koloru:) I tak w ręce wpadł mi odcień 462 od Miss Sporty.




Dostępność i cena:
Do kupienia w Rossmannie, kosztował 6,49zł.



Opakowanie:
Standardowe dla tej marki, zawiera 7ml lakieru. Pędzelek jest szeroki, półkolisty. Wcześniej nie lubiłam tych pędzelków, ale przy tym kolorze sprawował się idealnie, 3 pociągnięcia i pazurek pomalowany:)







Odcień 462 to super soczysta malina z czerwonymi tonami, dlatego czasami wpada w koral. Dodatkowo posiada różowy shimmer. Na paznokciach mam 2 warstwy, pewnie przydałaby się jeszcze jedna, ponieważ prześwitują końcówki, ale nie lubię aż takiej ilości lakieru na pazurach. Maluję się nim łatwo i przyjemnie:) Nie mazia, nie bąbelkuje. Czy przebarwia płytkę? Nie wiem, raczej mi to nie grozi, bo zawsze używam odżywki jako lakieru podkładowego. Wysycha błyskawicznie, po 5 minutach miałam już suchutkie paznokcie. Nie przepadam za takimi odcieniami, ale ten pokochałam od razu i coś czuję, że często będzie gościć na moich łapkach:)

27 komentarzy:

  1. przepiękny kolorek i shimmer! szkoda, że trochę prześwituje po dwóch optymalnych warstwach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę szkoda, choć jakoś wielce mi to nie przeszkadza:)

      Usuń
  2. Piękny kolorek :)
    Chociaż nie lubie jakoś specjalnie takich opalizujących na inny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki sliczny kolor! muszę sie po niego wybrać do sklepu :) tak więc dzięki za pościk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. LAKIER ŁADNY, ALE MASZ WSPANIAŁE PAZNOKCIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek ekstra, na takich pazurkach to wszystko wygląda ekstra ;D


    ROZDANIE: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/oddam-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor :) Bardzo energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Energetyczny to idealne określenie dla tego koloru:)

      Usuń
  7. Piękne paznokietki Kasiu!Mam pytanie,na marginesie,czym farbujesz włosy,jaką farbę polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio farbowałam szamponem z palety średni brąz (5.0 chyba), a wcześniej brązami z Joanny i castingu, przy czym super miękkie włosy były po castingu, ale po miesiącu kolor był niezbyt ładny, taki wypłowiały i zazwyczaj wszystkie wymywały się do rudości ( a w rossmannie w moim mieście chłodnych odcieni z loreala nie ma), a joanna trzymała się baaaaaaardzo długo:)

      Usuń
    2. A jeszcze z Syossa malowałam włosy chyba słodkim brązem. Wychodził bardzo ładny, brązowy ciemny ale nie czarny. Włosy były w całkiem dobrym stanie, ale kolor wymywał się i tworzył rudą poświatę tak po 3-4 tygodniach, a ja właśnie takich rudości nie lubię:(

      Usuń
  8. świetnie wyglądają i ten serdeczny tak błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Numer lakieruto nie ten, właściwy numer jest w tym prostokącie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie długie paznokcie! Ja chyba nie wyhodowałabym aż takich, ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę je skrócić, bo są już trochę za długie

      Usuń
    2. Trochę? Jak dla mnie o połowę za długie:) Ale każdy lubi coś innego. Musisz mieć bardzo mocne paznokcie, skoro nie łamią Ci się przy takiej długości

      Usuń
    3. Owszem są długie, ale nie są szponiaste, więc prezentują się bardzo ładnie:)

      Usuń
  11. Naprawdę jest to super soczysty kolorek:) Jednak jakoś boję się lakierów miss sporty

    OdpowiedzUsuń