Obserwatorzy

poniedziałek, 3 marca 2014

Ślubne inspiracje- dużo zdjęć

Cześć dziewczyny!!!


Zawsze wydawało mi się, że załatwienie wszystkich spraw ślubnych to przysłowiowy pikuś. Po zaręczynach w miarę szybko zdecydowaliśmy jaki termin ślubu nas interesuje i 1,5 miesiąca później poszliśmy do księdza... Data ślubu zaklepana (podpowiem tylko, że 3 dni po moich 25 urodzinach:)), ale pozostaje wybór sali (nie wiem jak wygląda to w większych miastach, ale w moim regionie przynajmniej rok wcześniej trzeba zarezerwować salę w restauracji), byliśmy się już dowiadywać o menu, cenę, dekorację i inne bajery i teraz musimy tylko podpisać umowę. Teraz pozostaje wybór sukni/garnituru, dodatki, świadkowie, obrączki, zespół/dj (jeszcze nie zdecydowaliśmy), fotograf, fryzjer- to chyba największe wyzwanie.... itd. Spraw jest milion, a wszystko musi być perfekcyjnie załatwione, aby ten dzień był idealny.



Ponarzekałam trochę:P A teraz czas na inspiracje ślubne:



















































1. Przegląd sukien ślubnych. Jeszcze nic nie wybrałam:P Jaki fason jest idealny dla drobnej babeczki? 156cm wzrostu, 44-45kg wagi, średni biust.

2. Jeszcze nie wybrałam kwiatów. Podobają mi się frezje, ale i goździki i tulipany i róże są fajne... Jakie kwiaty kojarzą się Wam z czerwcem? :)

3. Słodkości weselne.

4. Miałam sama robić zaproszenia, ale po przejrzeniu allegro stwierdziłam, że to nie ma sensu. Jest tyle pięknych zaproszeń, za tak śmieszne pieniądze, że nie opłaca mi się męczyć:P




Czy są tu jakieś przyszłe panny młode?:)

19 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o wybór sukni ślubnej polecam ci dwa filmy, które Radzka dodała na kanał na YouTube - świetnie omawia tam dobieranie kreacji do sylwetki oraz dekolty sukni ślubnym :) Babeczki ze zdjęcia są świetne - sama byłam na weselu, na którym zamiast ciasta były piękne babeczki w wielu smakach i zrobiły tam prawdziwą furorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info, z chęcią obejrzę te filmiki:)

      Usuń
  2. 3 suknia od góry-marzenie. Szkoda tylko, że potencjalnego Pana młodego mi brak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne suknie, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż za dużo:D Na końcu nie wiadomo co wybrać

      Usuń
  4. Bukiet z tulipanów- cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zaproszenie! Moim zdaniem ładnie wygladałabyś w delikatnej, koronkowej sukience i do tego długie jasnobrązowe włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. My mamy swój ślub za 1,5 roku. Mamy zarezerwowaną już sale, teraz myślimy nad zespołem, ale jest taki wybór. Później kamerzysta i fotograf. Ale ja już myślę o wszystkich innych rzeczach i mam tysiące pomysłów. Mam nadzieję, że uda nam się wszystko idealnie zaplanować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiam czy lepiej zespół czy dj. TŻ woli dj, a ja zespół:P Ale boję się, że zespół będzie zniekształcał piosenki. Fotografa już mamy, kamerzysty nie chcemy....

      Usuń
  7. Też mi się potwornie podobała suknia nr 5:) a mam coś między 7, a 8. Kupowałam sukienkę używaną. Nie wyobrażam sobie wydać ponad 3 tyś. na jedną noc;P
    z weselem jest dużo zabawy, szczególnie, że facet ma wbite i nie decyduje o niczym:P wesele mam w sierpniu i właściwie wszystko już załatwione oprócz garnituru i butów:P a reszta załatwiona tylko zostało nam poradnictwo rodzinne, bo nauki też już mamy za sobą. Swoją drogą nauki i poradnictwo to porażka:P
    a widzisz, a ja będę brać ślub w wieku 24 lat, Ty 25, a mówią, że dziewczyny młodo ślubu nie biorą, hehe:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam nad używaną kiecką, moja siostra brała ślub w lipcu 2012 i za sukienkę+pasek+bolerko zapłaciła 3850zł... Jak dla mnie to trochę sporo jak za wdzianko na jeden wieczór, które jej zdeptali i pohaczyli. Ale chcę pochodzić po salonach poprzymierzać fasony, żeby wiedzieć, w którym wyglądam najlepiej:) Boję się, że takiej małej sukienki nie znajdę. A już myślałam, że tylko mój facet ma lekki zlew i liczy na to, że ja wszystko załatwię:D Kursów przedmałżeńskich jeszcze nie mamy, siostra mi mówiła, że to totalna porażka (stara panna opowiada o naturalnych metodach antykoncepcji itd:P). Powiem Ci, że czuję się trochę jak mamut. bo większość moich koleżanek jest już po ślubie:D Średnio brały go mając 21 lat...

      Usuń
  8. Suknia na zdjęciu 16 wymiata ;) Jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te sukienki, sporo w moim stylu. Co do bukietów to urzekł mnie ten z różowymi tulipanami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też biorę ślub w czerwcu, ale tego roku :P Też nie mam jeszcze wybranego bukietu, ale wydaje mi się że padnie na czerwone róże;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli stawiasz na klasykę:) Fajnie wyglada połączenie dużych czerwonych róż i małych białych

      Usuń