Obserwatorzy

środa, 5 marca 2014

Powrót do kwadratowych paznokci i nieskomplikowany mani

Cześć dziewczyny!!!


Przez 7 lat preferowałam długie, kwadratowe pazurki, aż rok temu zafundowałam sobie migdałki. Początkowo były strasznie niewygodne, ale z czasem przyzwyczaiłam się. Wczoraj stwierdziłam, że idzie wiosna, więc czas na zmiany i takim oto sposobem znów mam kwadratowe paznokcie. Oczywiście nie są idealnie kwadratowe, ponieważ trudno od razu osiągnąć taki kształt.





Kwadratowe pazurki są łatwiejsze do zdobienie:P Muszę się do nich przyzwyczaić.








Nie jest to mani idealny:P Ale i tak mi się podoba:) Do jego zrobienia użyłam odżywki 8w1, śliwki softer, białego piasku od lovely.

16 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładne paznokcie. Ja niestety nie jestem w stanie zapuścić jakichkolwiek z powodów zdrowotnych :( Nie zmienia to faktu,że Twoje są piękne i mogłyby być inspiracją dla wielu dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( ale krótkie pazurki też mogą być ozdobą

      Usuń
  2. Tak,podobają mi się-śliczne,zdrowe,zadbane pazurki,no i nie migdałki:)Ja preferuje krótsze,ale to się oczywiście Ciebie nie dotyczy,nie krytykuję Twoich.Lakier z brokacikiem superaśny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam długie pazury, ale to też kwestia przyzwyczajenia:)

      Usuń
  3. Pięęęęknie! Naprawdę zdrowe, zadbane, śliczne mani. Zdecydowanie wolę paznokcie kwadratowe, ale u niektórych dziewczyn, gdy mają wąskie paznokcie i długie palce, migdałki się bronią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękne pazurki moje sie połamały niestety ;| więc zaczynam od nowa zapuszczac :) mani ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie paznokietki bardzo ale to bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kwadratowe i mi o wiele bardziej służą niż zaokrąglone ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwadratowe są fajne jeśli chodzi o malowanie, sama takie mam, ale jednak strasznie się łamią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej mi się nie łamały, ale zobaczymy jak będzie teraz

      Usuń
  8. Masz piękne dłonie:)

    OdpowiedzUsuń