Obserwatorzy

czwartek, 27 marca 2014

Marzec w obiektywie

Cześć dziewczyny!!!!


Marzec minął mi bardzo szybko, aż za szybko:P Kilka celów udało mi się osiągnąć, kilka rzeczy przybyło do mojej kosmetyczki i szafy. Mam nadzieję, że kwiecień będzie ciepły i pogodny:)

codzienny makijaż, taki zwyklaczek


Włosy na początku miesiąca...



 
Włosy na końcu miesiąc, chyba jednak wolałam ciemniejsze:P














Pazurki:)

Mniam, znów Lasagne zrobiłam




 Testujemy:)


 Chlebek z Lidla



Lumpeks



Jak Wam minął ten miesiąc?


19 komentarzy:

  1. czarno białe wzorki wyszły super :) też lubię połączenie matowej czerni z błyszczącą, tylko ja zazwyczaj robię to na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam matowego czarnego lakieru, w tym przypadku bawiłam się topem:)

      Usuń
  2. ale pięknie te paznokcie malujesz! :) masakra :D mmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie jeszcze nie jedna :D

      Usuń
    2. Ojej dziękuję, aż się zarumieniłam:D

      Usuń
  3. Jejku,Kasiu jak Ty pięknie wychodzisz na zdjęciach!Smacznie i ślicznie w tym poście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piekne długie w fajnych kolorach paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) W rzeczywistości nie są aż tak długie jak na zdjęciach

      Usuń
  5. Zajmujesz się profesjonalnym zdobieniem paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie:) Po prostu uwielbiam mieć długie i wymalowane pazurki

      Usuń
  6. fajny jaskrawy różowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go:D A kosztował aż 2,20zł:D

      Usuń
  7. To są Twoje naturalne paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Lasagneee! :P Ale bym wszamała! ;) Pazurki masz śliczne. Szczególnie podoba mi się ta stylizacja na czarno. Cud!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam lasagne :D muszę kiedyś zrobić :P
    a pazurki piękne :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń