Obserwatorzy

poniedziałek, 3 marca 2014

Luty w obiektywie

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj czas na mieszankę zdjęć z lutego, zbyt wiele tego nie ma, ale zawsze coś:) Jak dobrze, że ten miesiąc się już skończył... uf.....


 sesja z Julitą



 ulubiona maska do włosów



 moja czupryna



 najlepsza herbata z pokrzywy z Biedronki:) 





 rosną pazurki:)


pazury 2


pazury 3




 pazury 4



 babeczki z mikrofali, nie urzekły mnie...




 domowa lasange, mniam:)




ulubione okularki:) czaję się na inny kolorek



pasztet bez makijażu:P Zdjęcie z lampą, dlatego tak się błyszczę



Pozdrawiam
Maleńka

18 komentarzy:

  1. wow ale szybko Ci rosną paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd powróciłam do odżywki 8w1 rosną szybciutko:)

      Usuń
  2. Herbatki s Biedronki są najlepsze<3 Próbowałaś mięty z jabłkiem? Jeśli nie, to musisz koniecznie!

    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedra ma najlepsze herbaty! Uwielbiam te w kształcie piramidek. Lasagna mniam, narobiłaś mi apetytu:D

      Usuń
    2. Chyba wszystkie herbatki z Biedronki wypróbowałam:) Bardzo lubię i te ziołowe i te owocowe piramidki. Jeszcze po zieloną herbatę sięgam często.

      Usuń
  3. Apetytu mi zrobiłaś na lasagne. :) Gdzie można takie ładne okulary znaczy oprawki kupić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lasagne'a wygląda bosko *.* Czuję, że się pojawi na moim stole w tym tygodniu, zachęciłaś mnie:) I świetne okulary! Uwielbiam taki koci krój, żałuję, że sama wyglądam w takich beznadziejnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że gdy je zamawiałam miałam obawy czy nie poszerzą mi twarzy, która i tak jest już szeroka:P Moja lasagne'a była trochę oszukana, bo bez mięsa, ale i tak mi smakowała:)

      Usuń
  5. Kiedyś piłam pokrzywę ale już dawno o tym zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne paznokcie. Muszę wypróbować pokrzywę z biedry

    OdpowiedzUsuń
  7. Lasagne! Uwielbiamm! :) Bardzo ładne pazurki masz i naprawdę szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj pierwszy raz weszłam na Twojego bloga, i wciągnęłam się. Tylko parę rzeczy mnie dobiło. Zastanawiam sie czy takie dlugie paznokcie Ci nie przeszkadzają? Ładnie je malujesz i wgl, ale moim zdaniem nie wyglądają ślicznie... przez długość. Włosy... po co je farbujesz skoro przez to się naprawdę niszczą, to jest gorsze od silikonów... Ale Twoje posty, o fryzjerach itp. Genialne. Trzymaj tak dalej ! :) I mam nadzieję ze się nie wkurzysz i wgl,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, spoko:) Kto pyta nie błądzi, a konstruktywna krytyka jest mile widziana:) Niestety mam już siwe włosy i to na grzywce, więc rzucają się w oczy na tle ciemnej reszty dlatego farbuję włosy, ale staram się to robić co 2-3 miesiące. Lubię długie paznokcie, krótkie choć nie wiem jak zadbane i pomalowane nie robią na mnie wrażenia. Od 8 lat preferuję długie pazury i nie przeszkadzają mi w codziennym życiu.

      Usuń