Obserwatorzy

wtorek, 25 marca 2014

Lumpeksowe zakupy

Cześć dziewczyny!!!


Bardzo dawno nie pokazywałam Wam lumpeksowych łupów, co nie oznacza, że ostatnio nie zgalądałam do sh. Dzisiaj pokażę 1/3 zdobyczy z ostatnich miesięcy.



 Kombinezon F&F 12lat, 10zł


 Brzoskwiniowa sukienka New Look 12-13lat, 12zł



 La Senza 3zł


 Miss Selfidge, 36 (jest trochę za luźna, ale nie rzuca się to w oczy) 6zł



 Pomarańczowa bluzka z kokardką i suwakiem na plecach, 36 (do wszycia) 8zł



 H&M 5zł


 Kombinezon River Island


Top w paski, z falbankami na rękawach, 36 (do wszycia) George, 8zł

Torebka bardzo duża i bardzo pojemna:) New Look 10zł




Jak Wam się podobają moje lumpeksowe zakupy?:)

18 komentarzy:

  1. rewelacyjny ten pierwszy kombinezon! reszta nie mój styl, ale i tak podziwiam zdobycze :) sama tez uwielbiam chodzić po SH, jednak w NL nie jest mi to dane ;< jak to dobrze, że juz niedługo urlop w Polsce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) W lumpach można znaleźć prawdziwe perełki

      Usuń
  2. Świetna torba :D W sklepie dałabyś z 10 razy tyle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo i więcej. Najważniejsze, że mieści wszystko:D

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się spódnica i bluzka z falbankami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a JA SIĘ BRZYDZĘ CIUCHAMI Z LUMPEKSU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To indywidualna kwestia. Nie ma się czego bać:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jest bardzo wygodna i praktyczna

      Usuń
  6. Świetne ciuszki ;) Ta torba genialny zakup! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor brzoskwiniowej sukienki jest przepiękny :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie będzie pasować do lekko opalonej skóry:)

      Usuń
  8. Ciekawe zdobycze. Podziwiam za odwagę kupowania staników, jakoś się przemóc nie mogę mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem lekko niewymiarowa i pasują mi tylko markowe biustonosze (65D/E, czasami 70C/D), które zazwyczaj są bardzo drogie, dlatego wolę kupować w lumpie:)

      Usuń
  9. Ale rewelacyjne łupy. zwłaszcza pierwszy kombinezon i brzoskwiniowa sukienka:) Też muszę w końcu się zmobilizować i iść na SH rajd;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie łupy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń