Obserwatorzy

poniedziałek, 17 marca 2014

Inspiracje na nowy tydzień

Cześć dziewczyny!!!


Ale ten czas szybko leci... Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda nie nastraja optymistycznie. Ponoć od środy ma być lepiej, ale zobaczymy. Ten tydzień będzie ciężki i stresujący... Na osłodę trochę inspiracji znalezionych w necie:

Całość prezentuje się trochę dziwnie, ale podoba mi się:)



 Piękne loczki








 "Skrzynkowe" mebelki<3





Spróbuję uszyć tą sukienkę, ale muszę znaleźć fajny materiał (na tej stronie jest wiele fajnych wykrojów)

13 komentarzy:

  1. Aj, żeby moje loczki się tak pięknie układały jak te na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niestety też nie należą do tak idealnych:(

      Usuń
  2. chciałabym mieć takie długie włosy... a tą kiecka mnie zainspirowałaś do działania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym mieć takie długaśne włosy...

      Usuń
  3. Chciałabym umieć szyć... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. potrafię co nieco uszyć na maszynie ;)) przez lato modyfikowałam podkoszulki ;)
    twoje inspiracje włosowe są świetne! one motywują do dalszej pielęgnacji i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronie jest wiele fajnych wykrojów:) Oj dziękuję:)

      Usuń
  5. Ale świetna sukienka. Ja mam dwie lewe ręce do krawiectwa, ale mój tata świetnie szyje. Wycwanił się jednak i wyrzucił maszynę do piwnicy, żebym go nie dręczyła kolejnymi projektami:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyna na pierwszym zdjęciu jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń