Obserwatorzy

czwartek, 6 marca 2014

Czerń na paznokciach? Tak, tak i jeszcze raz tak:)

Cześć dziewczyny!!!


Z wiekiem bardzo zmienił się mój gust jeśli chodzi o lakiery do paznokci. Kiedyś preferowałam tylko nudziaki, a dziś coraz chętniej sięgam bo soczyste, mocne i odważne kolory. Uwielbiam czerń jeśli chodzi o ciuszki (bo wyglądam w niej korzystnie), ale czarne pazury do mnie nie przemawiały. Wczoraj odwiedziłam w moim mieście sklep z tanią kolorówką (Babiniec) i pod wpływem impulsu skusiłam się na czerń z Lemaxa (swoją drogą podobał mi się jeszcze fiolet i chyba jutro po niego wrócę). Kosztował całe 2,20zł więc by się nie sprawdził, przynajmniej nie byłoby mi żal wydanych pieniędzy. Pomalowałam dzisiaj paznokcie i przepadłam:)









Lakier nie mazia, nie smuży i nie bąbelkuje. Do właściwego pokrycia płytki wystarczą 2 warstwy (i za to go uwielbiam, bo zazwyczaj przy ciemnych kolorach potrzeba 3-4 warstw). Zasycha bardzo szybko, w ciągu 5 minut. Nie obawiam się przebarwienia płytki, ponieważ jako lakieru podkładowego użyłam odżywki:) Aby mani nie był zbyt nudny końcówki przeciągnęłam topem matującym z lovely. Efekt bardzo mi się podoba:) Pazurki fajnie się prezentują. A Wam przypadł do gustu?





 

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trochę się bałam efektu szponów, ale wyszło fajnie:)

      Usuń
  2. za czarnym lakierem nie przepadam, ale u Ciebie wygląda super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! mega manicure,te matowe końcówki spowodowały,że szczęka opadła mi na podłogę z zachwytu-piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) szkoda, że ten matowy top po jednym dniu przestaje być matowy...

      Usuń
  4. Przepiękny mani !! Widziałam taki podobny na stylowi.pl :D CUDO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na tamtym zdjęciu się wzorowałam:)

      Usuń
  5. Łał! Wygląda świetnie:) Masz piękne paznokcie. A jak z trwałością lakieru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo jest bardzo trwały:) Wytrzymał 4 dni

      Usuń
  6. Muszę rozejrzeć się na tymi Lemaxami u mnie, bo jak za te pieniądze wyglada genialnie

    OdpowiedzUsuń