Obserwatorzy

wtorek, 18 marca 2014

Czerń i biel

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać małą kombinację wzorków/faktur/kolorów, którą udało mi się wyczarować wczoraj wieczorem.


 Muszę zadbać o nawilżenie dłoni, bo jak widać na zdjęciach są trochę przesuszone











Do wyczarowania takich paznokci użyłam:
odżywki 8w1 jako lakieru podkładowego,
czarnego lemaxa
białego piasku od Lovely
białego lakieru z cienkim pędzelkiem Lemax (muszę kupić nowy, bo ten się już trochę zglucił)

Wzorki rozciągnęłam igłą


I jak się Wam podobają takie pazury? Bo mi baaaaaaaaaaaaardzo:)
Pozdrawiam
Kasia





18 komentarzy:

  1. jeju, piękne! :)
    dodaj może krok po kroku? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super ;) Fajnie kolorki dobrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Starałam się, aby był to w miarę uniwersalny mani

      Usuń
  3. Bardzo fajne te wzorki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paznokcie. Niestety ja mam dwie lewe ręce do robienia mani:( To są Twoje naturalne pazurki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kształt!!! Podglądam Cię od bardzo dawna i niestety nie bardzo podobała mi się zmiana kształtu na migdałowy/zaokrąglony. Teraz Twoje paznokcie wyglądają bardzo subtelnie, elegancko i klasycznie - po prostu ślicznie :) Aż musiałam napisać swój pierwszy komentarz tutaj :) Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczerze przyznam, że patrząc na zdjęcia sprzed kilku miesięcy zastanawiam się, jak długo wytrzymałam z tamtymi pazurkami. Totalnie nie pasowały do moich dłoni

      Usuń