Obserwatorzy

środa, 12 marca 2014

Bordo od Lemaxa+brokat+płynne szkło

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj pokażę Wam ostatnią (jak na razie) zdobycz z Lemaxa. Nie lubię czerwieni i borda, ale ten lakier prezentuje się ładnie. Niestety aparat odrobinę "zjadł" kolory, w rzeczywistości lakier jest odrobinę ciemniejszy.





Dostępność i cena:
Niestety z dostępnością lakierów Lemax jest kiepsko. Należy ich szukać na bazarach/targach w sklepach z tanimi kosmetykami itp. Kosztował 2,20zł:)


Opakowanie:
Tak jak w przypadku poprzednich lakierów jest to dosyć spory słoiczek, wykonany z grubego szkła. Wygląda solidnie. Pędzelek jest wąski, precyzyjny i wygodny.







Lakier bardzo przyjemny w obsłudze, nie mazia i nie bąbelkuje. Na zdjęciach mam 2 warstwy i tyle moim zdaniem wystarcza do pełnego pokrycia płytki. Lakier jest dosyć rzadki, ale nie na tyle aby ubrudzić skórki i wszystko wokół. Wysycha bardzo szybko, już po 5 minutach obie warstwy są suche. Nie boję się przebarwienia paznokci, ponieważ jako lakieru podkładowego użyłam odżywki. Aby nie było zbyt nudno na końcówki nałożyłam trochę brokatowego topu miss selene, następnie całość pokryłam płynnym szkłem Eveline. Dzięki niemu pazurki ładnie się błyszczą i wyglądają jak żele. Zobaczymy, czy przedłuży trwałość lakieru. Póki co widzę jeden minus tego top coatu- baaardzo długo schnie. Po ok. 20 minutach nadal się odkształca:(

Całość prezentuje się całkiem elegancko:)



18 komentarzy:

  1. Ale masz piękne pazurki! Czerwień wygląda na nich zniewalająco! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądają ;)) wczoraj widziałam ten kolorek w chińskim sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie ! ;) Ale wg mnie łądniej by było bez tego brokatu ;) Czerwień sama w sobie jest kwintesencją kobiecości i elegancji, lubię ją solo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie lubię czerwieni, ale ten lakier wpadł mi w oko:)

      Usuń
  4. Piękny kolor na pięknych paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję:) Aż się zarumieniłam:D

      Usuń
  5. Czerwień na pazurkach kocham a ta jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulubię czerwone paznokcie, tylko nie na sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, dopiero teraz zaczynam szaleć z kolorami:)

      Usuń
  7. Piękny wzór i same paznokcie :D nigdy nie słyszałam o tych lakierach ;) muszę poszukać :P
    Chętnie będę zaglądała do Ciebie częsciej :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :D
    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń