Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2014

Weekendowe pazurki

Cześć dziewczyny!!!


Wczoraj w Naturze w promocji kupiłam lakier My Secret Confetti.



 Połączyłam go z białym piaskiem Lovely i rzadko używanym niebieskim tanim lakierem. Całkiem fajnie prezentuje się takie zestawienie na pazurkach:) Bałam się, że wypadnie pstrokato, ale jest ok- w każdym razie podoba mi się:)






Wszystkie paznokcie pokryłam odżywką z Eveline 8w1, 2 warstwy Confetti, 2 niebieskiego lakieru i 3 warstwy piasku Lovely (i nadal prześwituje...).






19 komentarzy:

  1. Ale masz ładne, długie pazurki :) Super mani, szczególnie ten Lovely mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz przepiękne pazurki te konfetti podobają mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że pozostałe lakiery z tej serii są denne...

      Usuń
  3. Piękne połączenie :) Efektownie wygląda połączenie My Secret z takim intensywnym kobaltem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tak ciekawie, ale nie drapieżnie

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądają. Piękne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne pazurki ;)
    kolorystycznie genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt. Bardzo ładnie połączyłaś kolory i zdecydowanie nie jest za pstrokato. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem nieźle Ci to wyszło :) Ja na razie mogę tylko pomarzyć o takich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten piaskowy jest świetny! Muszę sobie chyba jakiś w końcu sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten piaskowy jest super! Muszę sobie jakiś w końcu sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ładne, że Ci się chce bawić. U mnie królują krótkie paznokcie to by nie było efektu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale długie ;)) fajnie to wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz wspaniałe paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancko to wygląda, w żadnym wypadku pstrokato ;)

    OdpowiedzUsuń