Obserwatorzy

środa, 19 lutego 2014

Marion odżywka rozświetlająca włosy

Cześć dziewczyny!!!


Ale mnie dzisiaj boli głowa... Wzięłam tablety i niestety nie zadziałały, ciśnienie mam w normie, kawy nie wypiję bo nie lubię:P i nie wiem już co mam zrobić żeby pozbyć się bólu:( Dwa miesiące temu w Dino kupiłam odżywkę w sprayu z firmy Marion. Wzięłam ją tak po prostu, bez większego zastanowienia dlatego nie spodziewałam się jakiegoś super działania.




Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy Natura Silk Jedwabna Kuracja zawiera jedwab i prowitaminę B5, które:
- wygładzają, rewitalizują, nadają jedwabisty połysk,
- ułatwiają rozczesywanie i układanie, regenerują włosy od wewnątrz,
- zabezpieczają przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego, zanieczyszczeniami środowiska oraz wysoką temperaturą,
- chronią kolor włosów przed blaknięciem,
- zapobiegają elektryzowaniu, nadają zdrowy wygląd i jedwabistą miękkość.
Specjalistyczna, superlekka formuła z dodatkiem cytrusów gwarantuje świeżość, sprężystość i lekkość włosów.  




Dostępność i cena:
 Do kupienia w większości drogerii i w marketach. W Dino kosztowała 7,50zł


Opakowanie:
Różowe:) Wyjątkowo mi się podoba, jest takie delikatne i dziewczęce. Atomizer działa bez problemu, dozuje odpowiednią ilość produktu.


 



Moja opinia:
Nie oczekiwałam super nawilżenia od tej odżywki. Kupiłam ją z myślą o lekkiej silikonowej ochronie włosów zimą. Stosowałam ją po każdym myciu, po zmyciu maski, gdy włosy były wilgotne, spryskiwałam głównie końcówki, czasami włosy na całej długości. Nie zauważyłam przeciążenia włosów, nadmiernego przetłuszczania czy łupieżu. Włosy łatwo się rozczesywały, nie puszyły się. Jako wielki plus mogę zaliczyć nabłyszczenie jakie daje ta odżywka. Nie jest to taki sztuczny blask jak po tonie nabłyszczacza, ale bardzo naturalny efekt (choć do perłowego blasku mu daleko:P). Odżywka jest super wydajna i pięknie pachnie. Minusów nie zauważyłam:) Na pewno skuszę się na nią ponownie, choć ciekawią mnie jeszcze inne odżywki w sprayu z tej firmy.

11 komentarzy:

  1. również są u mnie w Dino ;)) po twojej recenzji chętnie bym po nią sięgnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Marion-większa objętość-dobre wyniki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty Marionu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja taką mam i też pryskam na końcówki. Sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej odżywki. W sumie to doszłam do wniosku, że jeszcze niczego z tej firmy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam ją zamiast silikonowego serum na końcówki i byłam bardzo zadowolona. Marion jest jedną z najlepszych rodzimych firm

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam o tej odzywce, jak skończę swoją (z której nie jestem zadowolona) to się rozejrzę...

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ta odzywke, to jeden z moich ulubionych kosmetykow do wlosow

    OdpowiedzUsuń