Obserwatorzy

czwartek, 20 lutego 2014

Małe lakierowe rozdanie po raz drugi

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj robiłam porządki w pudełku z lakierami i odłożyłam te, których nie używam. Początkowo miałam je wystawić na sprzedaż, ale nie ma ich szalenie wiele, więc postanowiłam zrobić rozdanie. Może komuś się bardziej przydadzą:)



W skład zestawu wchodzi 17 lakierów widocznych na zdjęciu. 7 z nich nigdy nie było używanych, reszta  posiada minimalny stopień zużycia.
-brzoskwiniowy Editt,
-ecru z drobinkami Magic,
-różowy z drobinkami Vollare,
-różowy perłowy GR,
-różowy świecący w ciemności Editt,
-brzoskwiniowy Lm,
-brązowy Up Girls,
-koralowy z Delii,
-brązowy Ladycode(bell),
-granatowy GR,
- brązowy Butterfly,
-złoty Bell,
-pastelowy niebieski Safari,
-pastelowy róż Safari,
-pomarańczowy Miss Sporty,
-top ze srebrnymi drobinkami Lemax,
-metaliczny srebrny Lemax.


Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem bloga i w komentarzu podać swój adres mailowy:) Zgłoszenia można wysyłać do soboty do godz. 13, a wieczorem podam zwycięzcę:) 


Pozdrawiam
Maleńka

25 komentarzy:

  1. Ja wszystkie lakiery przyjmuję z otwartymi rękami :D
    k.weronska @gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kolory, zdecydowanie :D a więc zgłaszam się!

    obserwuje jako: moooni-que
    email: mon92@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo zgłaszam się! :)
    allis@gazeta.pl
    obserwuję jako: silver

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią biorę udział :)
    marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję na bloglovin jako: Ms Orchid
    mail: j.sapilo@op.pl

    jeszcze nigdy nic nie wygrałam, cudnie byłoby to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Martyna C
    E-mail: matrelsy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszamy się ;)
    Obserwujemy oczywiście jako MD BŻ
    mail groundbreakingbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przygarnę te maleństwa :)
    zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Obserwuje jako zaczarowanaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się zgłaszam :)
    immortal.girl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako Kamila Lyll
    lylleill.lys@gmail.com
    niektóre z nich chętnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki, u mnie znalazłyby dobry dom ;)
    Obserwuję jako Agnieszka Em
    agnieszkaem23@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie lakiery przepiękne z chęcią bym powiększyła moją kolekcje o te kilka buteleczek;)

    obserwuję jako: pannaamagdalena
    lenka13i@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki, u mnie znalazłyby dobry dom ;)
    Obserwuję jako Agnieszka Em
    agnieszkaem23@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję: Lakierowniczka
    Madzia95940@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie mam zawsze pomalowane, lakiery szybko ubywają więc nowe na pewno by się przydały ;-)
    magdaba11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako frau
    a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie przygarne :)
    obserwuje jako Magda R
    madzia_stg@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj piękne lakiery :D Zgłaszam się, oczywiście obserwuję i banerek też wklejam ;)
    Obserwuję jako malenka
    adres @ malenka0793@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako że kolorki w sam raz dla mnie o chętnie się zgłoszę ;)
    Obserwuję jako: Ewka501
    e-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakiery to ja z przyyyyyyyyyyyyyjemnością przygarnę ! :)
    Obserwuję już od dawna jako Paula S .
    e-mail to: paulusia_s@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje: Karolina Kruszi
    mail: lolaz@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się
    obserwuję jako Milena M
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym je przygarnęłaaa :)
    pingwinowa@tlen.pl
    Obserwuje jako Virtual_girl933

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako: oOmarlen
    e-mail: marrlen.c@gmail.com
    Granat jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne pastele...oj gdybys jeszcze nie wytypowala zwyciezczynie to podaje rowniez swoje dane...
    obserwuje: An.morpho
    meil: an.morpho@wp.pl

    OdpowiedzUsuń