Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

Finale żel pod prysznic o zapachu jeżyny i aronii

Cześć dziewczyny!!!


Kilka tygodni temu Bartosz kupił w Lidlu nowy żel pod prysznic (w każdym razie nowy dla mnie, bo wcześniej go nie widziałam). Początkowo byłam do niego sceptycznie nastawiona, ale gdy poczułam w łazience ten wspaniały owocowy zapach negatywne nastawienie od razu minęło.




Dostępność i cena:
Jak wspomniałam wcześniej, do nabycia w Lidlu. Kosztuje 2,99zł, a w promocji 2,69zł (tak wiem, fortunę)



Opakowanie:
Zazwyczaj marketowe kosmetyki mają tandetne opakowania. W przypadku tego żelu mogę powiedzieć, że butelka jest ładna. Może nie zachwyca swoim wyglądem, ale jest ładna i skromna. Jest przezroczysta, dzięki temu możemy podglądać ile produktu nam jeszcze zostało. Otwór przez który wydobywa się produkt jest taki akurat- nie za mały, nie za duży. Naklejka nie odlepia się, a napisy się nie ścierają.












Moja opinia:

Od żelu pod prysznic nie oczekuję cudów, dla mnie ma myć i nie powodować podrażnień. Pod tymi dwoma względami produkt z Lidla sprawdził się świetnie. Do tego jest bardzo gęsty, przez co jest wydajny. Najcudowniejszy jest zapach.... Super, mega owocowy. Jak dla mnie trochę zalatuje winogronem:) Kolorek również jest uroczy. Jak dla mnie jest to super produkt. Nie dość, że dobrze myje, jest wydajny, tani i fajnie pachnie. Już skusiłam się na kolejne opakowanie:)

15 komentarzy:

  1. Ja lubię żele o lekkim,delikatnym zapachu,a ten taki ma moim zdaniem patrząc na opakowanie:)skusiłabym się na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie jego zapach. Musi być ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam takie zapachy ;)) jak będę w Lidlu to sięgnę po niego ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten żel. Kupiłam go w czwartek w promocji i od tej pory uwielbiam ten boski zapach<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sobotę wybrałam się na zakupy i skusiłam się na pomarańczowy i zielony żel

      Usuń
  5. Ten żel jest świetny! Po twoim poście poleciałam do lidla sobie powąchać i od razu kupiłam, ale czerwony :) żurawina i aronia chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze u mnie w Lidlu nie ma tych czerwonych:(

      Usuń
  6. to ta sama firma i te same zapachy co żele Apart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze to nie wiedziałam:) Tym bardziej jestem nim pozytywnie zaskoczona:)

      Usuń