Obserwatorzy

czwartek, 27 lutego 2014

Czwartkowo


Cześć dziewczyny!!!



Raczej rzadko robię mocny makijaż. Jakoś nie przepadam za wyraźnymi ustami, ale zaczynam się przełamywać:P




















-podkład loreal true mutch beige+ kryjący z marizy naturalny,
- korektor bell naturalny,
- róż essence brzoskwinia
- usta Lip Tint Bell.
- Oczy tusz 3D Mariza,
- eyeliner czarny Wibo,
- różowy i czarny cień avon.


Gdy wychodziłam z domu podobałam się sobie w lustrze, ale patrząc na te zdjęcia stwierdzam, że muszę zacząć prędzej wyciągać kreskę ku górze:P Zastanawiam się nad różowym różem, ale wydaje mi się, że wyglądałabym jak matrioszka:P  Pokochałam moje kocie okulary od Firmoo, są super wygodne. 

Jakieś sugestie i porady? Będę wdzięczna:)


13 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w takich ustach. Noś jak najczęściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają i usta i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wcześniej musisz wyciągać kreski ku górze. Oj typowa z Ciebie zima:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci w tej pomadce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują Ci takie usta ożywiają twoją buzię ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz idealnie podkreślone kości policzkowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz fajne skośne oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te okularki :) kolor na ustach jak najbardziej pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękną kobietą:)

    OdpowiedzUsuń