Obserwatorzy

poniedziałek, 17 lutego 2014

Awaryjny lakier

Cześć dziewczyny!!!


Ten lakier do paznokci pokazywałam już kiedyś na blogu, ale miałam kiepski aparat, więc jakość zdjęć nie powalała...




Jest to lakier Classics od GR. Niestety nie wiem jaki to nr. Dlaczego jest to lakier awaryjny? Ponieważ sprawdza się w sytuacjach, kiedy nie mam czasu na piękne i dokładne malowanie paznokci i na czekanie, aż lakier wyschnie:P Kolorek jest bardzo interesujący, jest to bordo złamane odrobiną fioletu i różu. W zależności od światła lakier posiada raz różowe refleksy, raz fioletowe, a czasami czerwone. 







 

Dodatkowo lakier posiada lekką perełkę i jasno bordowe  drobinki. Nie przebarwia płytki paznokcia, nie bąbelkuje:) Do pokrycia paznokcia wystarczą 2 warstwy, które wysychają w 5 minut! Co do trwałości, jest ona całkiem niezła. Lakier wytrzymuje ok 3 dni. Kosztuje 2,50-3zł.

Na poniższym zdjęciu doskonale widać różowe refleksy:





18 komentarzy:

  1. pięknie opalizują te drobinki ;)) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Dzięki nim lakier ma swój urok

      Usuń
  2. Prezentuje się przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kolor jestem nim na maksa zafascynowana :) też chce taki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że tak szybko wysycha. Takich lakierów nam potrzeba :D Jednak ja mimo wszystko dla wygody ostatnio przeszłam na lakiery hybrydowe i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że od jakiegoś czasu zastanawiam się właśnie nad lakierami hybrydowymi:) Słyszałam o nich same pozytywne opinie

      Usuń
  5. Jak Ty masz ładne paznokcie, a lakier ma ładny kolor. Podziwiam za odwagę, ja takich intensywnych nie noszę, nie czuje się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero od niedawna odważyłam się nosić takie ciemniejsze kolory:) Oj dziękuję, lubię migdałki, ale znowu ciągnie mnie do kwadratów

      Usuń
  6. Hm...chyba muszę się zabrać za kształt swoich paznokci ;p A na Twoich lakier wygląda jak z katalogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję:) Lubię obecny kształt paznokci, ale czaję się znowu na kwadraty

      Usuń
  7. Świetny kształt paznokci :D i kolor też jest cudny, idealny duet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładne paznokcie, ale lakier ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny lakier, a paznokcie jeszcze piękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń