Obserwatorzy

środa, 26 lutego 2014

Aktualna pielęgnacja włosów

Cześć dziewczyny!!!



Dzisiaj mijają dwa miesiące odkąd ostatni raz farbowałam włosy. Na razie udało mi się wytrwać w swoim postanowieniu i nie sięgnęłam po farbę/szampon koloryzujący. W ostatnim czasie skupiłam się na przyspieszeniu porostu oraz na intensywnym nawilżeniu. Niestety podczas ostatniego farbowania włosy zostały też lekko rozjaśnione i dlatego końce były lekko przesuszone.


Szampony:
- isana do włosów kręconych (recenzja wkrótce),
- Bingo Spa szampon jajeczny z kolagenem,
- Joanna jedwab,
- Babydream.



Odżywki:
- AiK Garnier,
- Nivea do włosów suchych i zniszczonych,
- Mrs. Potters z aloesem,
- Joanna miód i cytryna,
- kallos Go Go.


Maski:
- Kallos Keratin,
- Alterra granat i aloes,
- Biowax do włosów ze skłonnością do wypadania,
- Kallos Argan.


Inne:
- domowa maska drożdżowa,
 - na końcówki jedwab Marion lub mieszanka olejków z olejkiem różanym Marion,
- piję drożdże i herbatkę z pokrzywy,
- przed myciem nakładam oleje: BDFM, sezamowy,
- czasami kremuję włosy,
- ograniczam używanie suszarki,
- do stylizacji używam żelu do włosów z Biedronki. 




Tak wyglądały moje włosy po obcięciu u fryzjera 20 grudnia:

A tak wyglądały kilka dni temu

Niestety aktualnego zdjęcia nie posiadam. Ale nawet w wersji kręconej widać, że włosy w ciągu 2 miesięcy urosły i to sporo:) Niestety nadal nie chcą się ładnie kręcić:(




Pozdrawiam
Maleńka:)
 


24 komentarze:

  1. Wow z 5cm spokojnie urosły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, choć patrząc w lustro nie widzę przyrostu:P Po odrostach też trudno mi cokolwiek wywnioskować, bo są w takim samym kolorze jak całość (minimalnie różnią się odcieniem, ale widać to tylko w odpowiednim oświetleniu)

      Usuń
  2. Jestem w szoku, że aż tyle urosły Ci włosy w takim małym przeciągu czasu :) ja musze się wreszcie wybrać do fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ostatnia wizyta u fryzjera nie była zbyt udana:( Albo jestem zbyt wymagająca, albo fryzjerka się nie zna, albo nie wiem już co:P Zadziwiło mnie, że urosły tyle bez żadnej wyraźnej suplementacji (drożdży i pokrzywy nie liczę, bo są dni kiedy nie nie wypijam ich wcale, a następnego nadrabiam zaległości)

      Usuń
    2. Mam wrażenie, że dobry fryzjer to gatunek na wymarciu:D

      Usuń
  3. Bardzo ci te włoski urosły. Tylko pozazdrościć. Ja właśnie zabieram się za podcinanie końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba znowu wrócę do samodzielnego podcinania końcówek, ale moje włosy lubią cieniowanie i w tej kwestii wolę nie ryzykować, że będę mieć schody na głowie:P

      Usuń
  4. Trochę dużo tych kosmetyków. Nie myślałaś, że może od tego nadmiaru nie chcą się kręcić? A może są niedokładnie oczyszczone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie używam wszystkich kosmetyków na raz. Czasami mieszam kilka masek, czasami myję włosy odżywką. Raczej są dobrze oczyszczone, bo przynajmniej raz w tygodniu myję włosy szamponem z SLSem

      Usuń
  5. Jak Ty to robisz, że Twoje włosy mają taki niesamowity blask?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami do maski dodaję kropelkę rycynusu:)

      Usuń
  6. Ładne masz włosy, bogata pielęgnacja :]

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ale szybko urosły. Mam podobną strukturę włosa do Twoich i moje też nie chcą się ładnie kręcić. Pomimo iż nawilżam olejkami i dbam o nie bardzo. Niestety klimat im nie sprzyja. Zawsze gdy byłam gdzieś we Włoszech albo Hiszpanii kręciły mi się przepięknie i nawet nic z nimi nie musiałam robić u nas chyba za mala wilgotność :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po deszczu zawsze mam same spiralki na głowie:) Nie wiem, czy brak skrętu to wynik złego obcięcia, lekkiego przesuszenia czy długości włosów

      Usuń
  8. Bardzo urosły! U mnie w lutym przyrost wyniósł calutki 1 centymetr:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Lepsze to niż nic. Może w następnym miesiącu będzie lepiej:)

      Usuń
  9. Włosy rosną jak na drożdżach :)!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak już widać dość dużą poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej:)

      Usuń
  11. A nie masz problemu z odrostami?

    OdpowiedzUsuń