Obserwatorzy

środa, 15 stycznia 2014

Rimmel Space Dust 003 AURORA

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj pokażę Wam lakier, który ostatnio często gości na moich pazurkach. Kupiłam go przed świętami i od tego czasu się z nim nie rozstaję:) A mowa o brokatowym piasku od Rimmela w kolorze nude.











Dostępność i cena:
Niestety nie widziałam tych lakierów w Rossmannie. Swój kupiłam w drogerii Vica za 9,90zł



Opakowanie:
Ładne, proste i wygodne. Pędzelek jest szeroki, ale wygodny.

 









Moja opinia:

Aurora to cielisty, brokatowy piasek. Drobinki są różnej wielkości, przy czym te największe czasami wydają się srebrne, czasami złote a czasami beżowe. Aplikacja przebiega szybko i wygodnie. 2 warstwy wystarczą aby dokładnie pokryć płytkę. Wysycha dosyć szybko. Ma bardzo chropowatą fakturę, ale nie haczy. Uwielbiam go:) Jest taki delikatny i dziewczęcy. Na pazurkach trzyma się 3-4 dni. Dostępne były chyba jeszcze 3 inne wersje kolorystyczne i na pewno skuszę się na kolejny

4 komentarze:

  1. Piaski podobają mi się bardzo. Ten jeszcze w kolorze go przypomina. Nie mam jeszcze ani jednego w swojej kolekcji ale kuszona tymi pięknymi lakierami na pewno się skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko! Ten kolorek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się ten piasek podoba, niestety nigdzie nie mogę na nie trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń