Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2014

Poszukiwania sukni ślubnej

Cześć dziewczyny!!!


Do ślubu mam jeszcze  dużo czasu, ale zaczynam oglądać sukienki, aby zorientować się jak wyglądają cenowo, co jest modne no i najważniejsze w czym wyglądam korzystnie. Na dzień dzisiejszy nie chcę wielkiej bezy, ale nie mówię "nie", bo ponoć najczęściej jest tak, że kupuje się zupełnie inną suknie niż zamierzało. Nie lubię przepychu: tony materiału, xnastu warstw, perełek, kamieni, haftów itd... Ale za to kocham koronkę.







Zakochałam się w tej sukience





Dół średnio mi się podoba






 Ramiączka od pierwszej sukienki ze  zdjęcia, a reszta od 3:)






Góra jest piękna. I ten paseczek:)












26 komentarzy:

  1. Wszystkie są piękne, ale najbardziej widowiskowa jest ta na zdjęciu nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jest taka inna i jedyna w swoim rodzaju:)

      Usuń
  2. A ja już mam wybór sukni za sobą, teraz tylko czekam na jej uszycie:)
    Te które pokazałaś są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że masz już za sobą wybór. Trochę się boję, że w każdej sukience będę wyglądać nijak, albo że zdecyduję się na jakąś a potem przestanie mi się podobać...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Właśnie podobną miała moja siostra i była z niej bardzo zadowolona

      Usuń
  4. Przepiękne :) Ja również planuje zakup a la "syrenki"

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 od dołu - niesamowicie efektowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Z tego co wiem, jesteś dość drobna, więc w "bezie" mogłabyś się zgubić. Natomiast te, które prezentujesz mogłyby fajnie podkreślić Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mama takie wrażenia co do bezy. I mogę wyglądać nieproporcjonalnie, bo jestem niska

      Usuń
  7. mnie się podoba ta z paseczkiem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako fotograf ślubny co nie co wiem o sukienkach :D Odradzam zakup takiego tupu sukienek jak z 6 zdjęcia. Bo robią się dziury pod pachami albo na rękawach na takiej koronce, są bardzo nietrwałe.
    Mi się podoba ostatnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poradę, przyznam, że nie patrzyłam na sukienkę pod tym kątem. A nie chciałabym w tym ważnym dniu paradować z mega dziurą pod pachą....

      Usuń
  9. Ja już mam w domu swoją suknie :-) wesele mam w sierpniu. Moja suknia jest bardzo podobna do tej 3:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej .. ciężko się zdecydować ;)) ..ależ emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedostatnia jest moim faworytem :) bardzo podobają mi się takie proste, nie-bezowate sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza jest śliczna, trzecia też mi się bardzo podoba. Widziałaś może film Saga Zmierzch: Przed Świtem, w której główna bohaterka Bella bierze ślub? W jej sukni się zakochałam! Jest prosta i skromna, ale za to tył ma koronkowy i dość odważny - przepiękny! Sądzę, że by Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tył miała piękny i po prostu idealny!:)

      Usuń
  13. Mi się trójeczka podoba :-)
    Ale ogólnie chciałabym mieć taką bardziej 'księżniczkową' :D

    OdpowiedzUsuń