Obserwatorzy

wtorek, 28 stycznia 2014

Ograniczenie farbowania włosów

Cześć dziewczyny!!!


Ostatnio przeglądałam zdjęcia na komputerze i doszłam do wniosku, że gdybym nie farbowała włosów tak namiętnie, to teraz miałabym loki przynajmniej do połowy pleców... Dekoloryzacja u fryzjera, kąpiele rozjaśniające, farbowanie co miesiąc zrobiły swoje. Zamiast obcinać końcówki 2cm, musiałam skracać o 10cm po całości.... Naturalnie mam ciemne włosy i czas się pogodzić z tym, że czupryny jasnobrązowej, czy w odcieniach ciemnego blondu mieć nie będę (gdybym się uparła to mogłabym osiągnąć takie odcienie ale kosztem wielokrotnego rozjaśniania i kontrastu z odrostami).


Postanowiłam ograniczyć farbowanie włosów do 3-4 razów w roku. Niestety pojawiły się u mnie pierwsze siwe włosy i muszę je zakryć, gdyby nie to pewnie w ogóle postanowiłabym odpocząć od farby. Zobaczymy, czy ograniczenie koloryzacji wpłynie na porost (taką mam nadzieję) i na ogólną kondycję czupryny.


Potrafiłybyście zrezygnować z farbowania?



Pozdrawiam Maleńka

10 komentarzy:

  1. Ja niestety od jakiegoś czasu farbuję włosy i nie wiem czy umiałabym z tego zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja farbuję włosy od 7 lat prawie... Czuję, że będzie ciężko obyć się bez farby

      Usuń
  2. Powiem szczerze, że ja nie zauważyłam różnicy przyrostu przy częstszym farbowaniu - 1 raz na miesiąc, i rzadszym - 3-4 razy do roku. Ale ja z kolei jak wpadnę w fazę to tak farbuję, czyli przez rok jestem blondynką potem przez 2 lata brunetką i tak na okrągło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze chciałabym zobaczyć jakbym wyglądała w blondzie:P Może akurat fajnie, ale szkoda mi włosów. U mnie problem polegał na tym, że chciałam osiągnąć ładny średni brąz i rozjaśniałam włosy, farbowałam i obcinałam, bo końcówki błagały o litość... I tak kilka razy

      Usuń
  3. Ja już od 20 miesięcy nie rozjaśniam włosów, siwki jeszcze się nie pojawiły i planuję powrócić do naturalnego koloru na tak długo jak się da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że nie masz siwych:P U mnie nie ma tragedii, ale na ciemnych włosach siwki rzucają się w oczy

      Usuń
  4. Ja też sporo farbowałam. Szczególnie zniszczyło mi włosy farbowanie na czerwono. Od jakiegoś czasu już wcale nie farbuję swoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. A moim zdaniem bardzo ładnie byś wyglądała w blondzie i chyba warto by było spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę szkoda mi włosów, bo bez kilkukrotnego rozjaśniania na pewno by się nie obyło

      Usuń