Obserwatorzy

niedziela, 12 stycznia 2014

Fioletowe, brokatowe pazurki od Miss Sporty

Cześć dziewczyny!!!


Jak Wam mija niedziela? U mnie strasznie wieje, aż nie chce się wyjść z domu:P Dawno nie pokazywałam na blogu lakierów do paznokci, a mam trochę nowości:)


Fioletowy, brokatowy lakier z Miss Sporty kupiłam szczerze powiedziawszy "z braku laku"... Szukałam w Rossmannie piasków z Wibo i jak zwykle ich nie było, szafa Lovely też świeciła pustkami więc wzięłam już brokatowca z Miss Sporty, choć nie przepadam za tą marką. Na szczęście obyło się bez rozczarowania i mogę powiedzieć, że jestem właściwie mile zaskoczona:)







Dostępność i cena:
Do kupienia w Rossmannie, kosztował 8,50zł


Opakowanie:
Standardowa buteleczka, jak w przypadku innych lakierów tej marki. Pędzelek jest tragiczny... Za gruby, za szeroki i krzywo ścięty. Trzeba się trochę natrudzić, aby ładnie pomalować nim pazurki.


 





Moja opinia:

Niestety na zdjęciach nie udało się uchwycić uroku tego lakieru. Jest to fioletowa emalia o lekko żelowej konsystencji połączony z brokatem w różnych odcieniach fioletu. Do pokrycia paznokci wystarczą 2 warstwy. Lakier nie smuży, nie mazia, nie bąbelkuje, niestety długo wysycha (pierwsza warstwa ok. 15minut, druga 20). Brokat jest na tyle delikatny, że nie haczy ubrań, nie tworzy nieprzyjemnych grudek. Zmywanie nie jest straszne:) Można się pobawić z folią, ale nie trzeba. Nie zauważyłam, aby przebarwiał płytkę. Co do trwałości to muszę przyznać, że jest całkiem nieźle. Na zdjęciach lakier mam 3 dzień na paznokciach i widać lekko starte końce. 

Dostępna była jeszcze wersja złota, niebieska i czerwona- na pewno kupię złotą o ile będzie dostępna u mnie w Rossmannie...

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt na paznokciach, fioletowy jest jednym z moich ulubionych kolorów ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie przepadam za ciemnymi lakierami, ale powoli zaczynam się z nimi oswajać:)

      Usuń
  2. piękny efekt :)
    moje brokatowe z SP tez dluga schna ;/
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Szkoda, że tak kiepsko są rozreklamowane, albo ja jestem jakaś zacofana, bo wcześniej o tych brokacikach nie słyszałam

      Usuń
  4. Ja tych lakierów jeszcze nie spotkałam a szkoda, bo zawsze lubiłam tą markę :) I to właśnie za pędzelki, które moim zdaniem są idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to kwestia przyzwyczajenia, zawsze maluję wąskimi pędzelkami i dlatego ciężko mi szło. A może to dlatego, że mam wąską płytkę paznokcia:)

      Usuń
  5. bardzo fajny efekt no i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt obłędny, kolejny lakier który muszę mieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eee piękny ten fiolecik :D Zdecydowanie mój typ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio mi się podoba. Ale gratuluję paznokietków :)

    OdpowiedzUsuń