Obserwatorzy

środa, 22 stycznia 2014

DEBA szampon nadający połysk

Cześć dziewczyny!!!


Tak jak wspominałam kiedyś, na wyprzedaży w Biedronce zaopatrzyłam się w kilka szamponów firmy DEBA. Dzisiaj kilka słów o drugiej wersji, którą wypróbowałam, czyli o szamponie nadającym połysk...





Dostępność i cena:
Sklepy internetowe (ale tam kosztuje ok.12zł) i w Biedronce 5,99zł lub 2,99zł na promocji.


Opakowanie:
Butelka jest ładna, poręczna. Ale zamykanie typu klik mnie drażni, ponieważ w sytuacji kiedy mam mokre ręce nie ułatwia wydobycia produktu.









Moja opinia:

Niestety nie mam się nad czym zachwycić, jest to typowy średniak. Dosyć dobrze domywa włosy, zmywa oleje. Pieni się średnio, pachnie dosyć przyjemnie, tak z lekka męsko:). Nie powoduje łupieżu ani podrażnienia skóry głowy. Po jego użyciu włosy były w dotyku tępe i sztywne- mocno nawilżająca maska musiała pójść w ruch, ponieważ bez nawilżacza nie było mowy o rozczesaniu włosów. Nie zauważyłam tego super połysku... Za 2,99zł nie był zły, ale 12zł nigdy w życiu bym za niego nie dała.

13 komentarzy:

  1. Ja mam zwiększający objętość i też bez szału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go miałam i jakoś szałowej objętości nie zauważyłam....

      Usuń
  2. Skusiłam się na odżywkę i na razie ma mieszane uczucia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie odżywka się nie sprawdziła...

      Usuń
  3. Ot, zwyklaczek, którego największym atutem jest cena. Trudno powiedzieć, że nie warto, ale uganiać sie za nim po kilku Biedronkach raczej nie warto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampony mnie nie kusiły, zaś odżywkę bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam odżywkę, była "przeciętna". Dobrze, że biedronka tak obniża ceny - nie jest aż tak żal wydanych 3zł niż byłoby 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak przecietniak to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam odżywkę i powodowała u mnie puch ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie robiła nic... Ani nie nawilżała, nie dociążała, nie odżywiała, ale i też nie szkodziła

      Usuń
  8. miałam kilka dni temu ochotę kupic ten szampon, jednak ostatecz się rozmyśliłam. po Twojej opinii raczej tak pozostanie :-)

    OdpowiedzUsuń