Obserwatorzy

czwartek, 12 grudnia 2013

Timotei odżywka do włosów suchych i zniszczonych

Cześć dziewczyny!!!



W październiku w Biedronce pojawiły się zestawy Timotei, szampon+odżywka w cenie 6,99zł. Zastanawiałam się nad opcją do włosów farbowanych lub suchych i zniszczonych. Z racji tego, że przez ostatnie pół roku moja czupryna trochę przeżyła wybrałam ten drugi zestaw. O szamponie napiszę innym razem, dzisiaj krótko podsumuję odżywkę.




Opakowanie:
Ładne, estetyczne i dosyć poręczne. Irytował mnie ten dzióbek, przez który wydobywa się zawartość, ponieważ w przypadku mokrych dłoni nie był zbyt łatwy w obsłudze.


Dostępność i cena:
Do kupienia w większości drogerii i marketów. W Rossmannie kosztuje chyba 7,99zł a w Biedronie w moim mieście nadal można znaleźć te zestawy w super cenie 6,99zł:)









Moja opinia:

Odżywkę używałam na dwa sposoby: na chwilę po umyciu i na dłużej pod czepek. Niestety nie sprawdziła się na moich włosach. Efektu wow nie było. Owszem włosy były miękkie, ale nic poza tym. Nie były błyszczące, super sypkie, super nawilżone (a tego potrzebują włosy zniszczone) itd. Szkoda, myślałam, że sprawdzi się o wiele lepiej. Jest po prostu przeciętna. Mimo tego skuszę się na wersję do farbowańców. Za tą cenę warto wypróbować:)

5 komentarzy:

  1. Widziałam ją kiedyś w drogerii ale na szczęście się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety na moich rozjaśnianych włosach również się nie sprawdziła..

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam włosy zniszczone, więc i u mnie by się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam odżywkę tej firmy, ale nie pamiętam jaką dokładnie i była całkiem przyjemna, choć może efektu wow faktycznie nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywka posiada w swoim składzie silikony. Ja ich obecnie unikam jak ognia. Więc na pewno jak dla mnie odpada.

    OdpowiedzUsuń