Obserwatorzy

wtorek, 24 grudnia 2013

Okulary z Firmoo:)

Cześć dziewczyny!!!

Na święta sprawiłam sobie prezencik i wybrałam okulary z Firmoo. Pamiętacie jakie miałam obawy? Że będą kiepskiej jakości, że pewnie dotrą do mnie po miesiącu... Teraz wiem, że wszystkie obawy były zbędne. Formularz zamówienia wypełniłam 11 grudnia, a 20 okularki miałam już u siebie:)


Wybrałam wersję "kocią", a co trzeba czasami trochę zaszaleć. Muszę przyznać, że czuję się w nich całkiem nieźle:) Przez 5 lat oksy nosiłam tylko po domu wieczorami lub gdy miałam dzień paszteta. Bałam się, że będą wielkie, ale jest ok. Oprawki są solidne i ładnie wykonane. Oczywiście w zestawie otrzymałam etiu, ściereczkę, śrubki i śruborkęcik.

Zastanawiam się, czy zaskoczyć rodzinę i pojawić się z nich na Wigilii:)


Możecie ocenić jak się prezentują:






Przepraszam, że wszystkie zdjęcia są średniej jakości, ale robiłam je sama:P I jak? 





Z OKAZJI ŚWIĄT CHCIAŁABYM WAM ŻYCZYĆ SPOKOJU, RADOŚCI I MIŁEJ ATMOSFERY W RODZINNYM GRONIE

14 komentarzy:

  1. Wyglądasz w nich świetnie :)
    Życzę Ci wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w nich :) Życzę Ci Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne oprawki dobrałaś :]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne oprawki, jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Trochę się bałam, że będą zbyt masywne

      Usuń
  5. Całkiem Ci w nich ładnie :) Wesołych Świąt Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super oprawki ;p Też jakiś czas temu dostałam od Firmoo okulary do testów i jestem mega zadowolona ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się już nad kolejnymi:) Ale zbyt wiele wzorów mi się podoba:P

      Usuń