Obserwatorzy

środa, 11 grudnia 2013

Okulary z FIRMOO

Cześć dziewczyny!!!


Wczoraj odezwała się do mnie przemiła Jessica z Firmoo z propozycją współpracy. Bardzo chętnie odpowiedziałam na ofertę, ponieważ mam wadę wzroku i okularów nigdy zbyt wiele:P

Czytałam same pozytywne opinie na temat jakości okularów, ale mam kilka pytań. Ile czasu czeka się na przesyłkę? Czy faktycznie opcja free jest darmowa?(jakoś się boję, że przy odbiorze okaże się, że mam zapłacić 100zł) I czy darmowa opcja obejmuje okulary korekcyjne? Wiem, że wszystko jest na stronie, ale jestem bardziej niemieckojęzyczna i nie wszystko rozumiem:P

Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki:)

A oto okularki nad którymi się zastanawiam http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2418.html

8 komentarzy:

  1. Wszystko jest za free;) Od Pani Jessicy na pewno otrzymasz kod rabatowy uprawniający do bezpłatnych okularów i darmowej zniżki. Okulary idą około 2-3 dni, ale musisz czekać na ich skompletowanie kilka dni, więc w sumie około tygodnia. W okresie przedświątecznym - wiadomo - może być dłużej:)
    Jakość okularów jest bardzo dobra:) Użytkuję codziennie i są całe, nie rozpadły się i jestem z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam już kod i zaczęłam wybierać moce szkieł itd, tylko nie wiem w które pole mam wpisać kod. Nie mogę zaznaczyć pierwszej opcji wysyłki czyli free:(

      Usuń
  2. Kasiu,piszę w związku z postem związanym z powiązaniem problemów z włosami.Wczoraj zauważyłam swoje siwe włosy-przeraziłam się-właśnie to wynik zmartwień z ostatniego miesiąca.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Ci niestety nie pomogę, bo też nie wszystko rozumiem :) Swoją drogą ciekawe, jak będziesz wyglądała w takich okularkach. Pokażesz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no oczywiście, że pokażę:) Sama jestem strasznie tego ciekawa. Od dawna marzą mi się takie kotki:)

      Usuń
  4. Ja właśnie wygrałam te okulary na jednym z rozdań. Też mam wadę i tam jest napisane że korekcyjne szkła idą dłużej. Ogólnie to wszystko wydaje się być w porządku ;) Kod na darmowe okulary zadziałał. Teraz tylko czekam na paczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko problem mam z tym, że nie wiem gdzie mam wpisać ten kod do darmowej wysyłki, bo po wybraniu wszystkich opcji wyskakuje mi 57$

      Usuń