Obserwatorzy

niedziela, 29 grudnia 2013

Jaki to kolorek?

Cześć dziewczyny!!!


Przed świętami w kartoniku z włosowymi akcesoriami znalazłam stare doczepy, które kolorystycznie były dopasowane do moich naturalnych włosów i zastanawiam się nad powrotem do tego koloru.. Tylko pytanie: Jaką farbę wybrać aby uzyskać taki efekt?


Z lampą:




Bez lampy:








Obecnie maluję średnim brązem i jak zawsze wychodzą prawie czarne. Nie twierdzę, że jest mi źle w tym kolorze, ale... No właśnie, ale. Znudził mi się trochę i od 2 lat zazdroszczę brązowowłosym dziewczynom:) U fryzjera próbowałam już osiągnąć taki kolor, ale raz wyszedł bardzo jasny brąz, który wypłukał się do rudego i wyglądałam w nim tragicznie:P Później wyszedł ciemny brąz z fioletową poświatą i trochę się zniechęciłam...






Jeśli zdecyduję się na brąz podobny do doczepów to bez kąpieli rozjaśniającej się nie obędzie.



4 komentarze:

  1. kolor jest fajny;) życzę powodzenia w szukaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor z lampą to jest mój wymarzony kolor :)
    Ja bym spróbowała Casting Creme Gloss - 513 MROŹNE TRUFLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi identyczne wyszedł brownie z Castingu

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkąd zaczęłam farbować włosy na brązowo, to zawsze wychodziły prawie czarne. U mnie dekoloryzacja też nie wchodzi w grę, więc postanowiłam nie farbować włosów. Jedyne czego używam to szampon z henną z Timotei. Nie wiem czy to zasługa jego czy słońca, ale moje włosy mają po sobie brązowe refleksy. Jak na razie jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń