Obserwatorzy

piątek, 20 grudnia 2013

DeBa szampon dodający objętości

Cześć dziewczyny!!!


Miesiąc temu w Biedronce natrafiłam na wyprzedaż szamponów firmy DeBa, były przecenione na 2,99zł więc skusiłam się na 3:P  Oto pierwszy z nich:






Dostępność i cena:
Niestety z dostępnością jest kiepsko. Można go znaleźć w internecie, ale kosztuje ok.12zł! W październiku w Biedronce kosztował 5,99zł



 


Opakowanie:
Bardzo podoba mi się fioletowy look. Może nie jest to super ekskluzywne opakowanie, ale ma w sobie odrobinę szyku i elegancji:)


 




Moja opinia:

Szampon wspaniale domywa włosy. Są sypkie, błyszczące, ale trzeba zastosować odżywkę, aby nadać im miękkości. Zawiera SLS, ale nie zauważyłam, aby tragicznie wpłynął na moją czuprynę. Ładnie się pieni. Niestety nie zauważyłam super objętości, ale też nie liczyłam na nią. Konsystencja również jest fajna: jest dosyć gęsty, ale za gęsty, przezroczysty. Nie obciążył włosów, nie spowodował nadmiernego przetłuszczania i łupieżu. Za 12zł może bym go nie kupiła, ale za 3 lub 6zł- jak najbardziej:)

13 komentarzy:

  1. Za taką cenę faktycznie żal byłoby nie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale pienie się też według mnie pozostawia wiele do życzenia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie ten zielony, chyba do włosów normalnych kiepsko się pieni i jest taki kisielowaty

      Usuń
  3. ja pozostanę przy mojej babuszce agafii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go skusiłam się w biedronce na odżywkę DeBa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:) Szkoda, że był tylko jeden rodzaj

      Usuń
  5. ja kupiłam tylko odżywke,która sprawuje się bardzo dobrze, teraz żałuje że nie kupiłam też szamponu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szałowy nie jest, ale skład ma całkiem dobry a biedronkowa cena była korzystna:)

      Usuń
  6. Nie miałam nigdy tego szamponu. Na razie takim produktom podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam odżywkę, ale była taka średnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też sobie kupiłam szampon i odżywkę po 2,99 zł :D

    OdpowiedzUsuń