Obserwatorzy

poniedziałek, 18 listopada 2013

Amarantowy piasek od Wibo

Cześć dziewczyny!!!


Dawno mnie tu nie było.... Dłuższa przerwa była spowodowana problemami osobistymi, ale teraz postaram się już pisać regularnie.


Piaskowe lakiery z Wibo wypatrzyłam na jakimś blogu i skuszona pobiegłam do Rossmanna w mojej miejscowości. Jak zwykle były w nim pustki, udało mi się dorwać tylko piasek o nr 2. 



























Dostępność i cena:
Do kupienia w Rossmannie, kosztuje 7,99zł.


Opakowanie:
Proste, eleganckie i wygodne. Pędzelek jest dosyć wąski, ale wygodny.




Moja opinia:
Kolor nr2 to amarantowy z jaśniejszymi i zielonymi drobinkami. Do całkowitego pokrycia płytki paznokcia niezbędne są 2 warstwy lakieru. Zasycha dosyć szybko. Nie zauważyłam, aby przebarwiał płytkę. Jak dla mnie ma świetną trwałość. Na zdjęciach lakier mam 3 dzień na pazurkach i miejscami tylko pojawiły się lekkie otarcia krawędzi. Nie lubię lakierów z Wibo, ale ten mnie zaskoczył bardzo pozytywnie:) Od 22 listopada w Rossmannie będzie promocja na kolorówkę, więc na pewno skuszę się na pozostałe piaski z tej serii:)

13 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda! :)
    Ja mam tylko jeden kolorek z klasycznych piasków, bez brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wróciłaś, nawet dziś myślałam, że dawno Cię w blogosferze nie było :)
    Mam nadzieję, że teraz wszystko jest już dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaginęłam na prawie miesiąc. Niestety dobrze nie jest i pewnie przez długi czas jeszcze nie będzie, ale trzeba iść do przodu.:*

      Usuń
  3. Może skuszę się na niego na promocji. :) Bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że wróciłaś :)

    Też mam ten lakier, fajny jest, ale do kilku dni nie maluję paznokci, bo okropnie je skróciłam, po tym jak mi się jeden naderwał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam prawie miesiąc temu:( Paznokieć na prawym kciuki uległ małemu "wypadkowi" i musiałam wszystkie skrócić. Ale już jest ok:)


      Dziękuję:)

      Usuń
  5. Uwielbiam piaski. Na ten pewnie się skuszę przy promocji w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że trafię wtedy na pozostałe kolorki, bo jestem ich równie ciekawa:)

      Usuń
  6. Wygląda cudownie na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo łady kolor. 7,99 to nie drogo ,a jeszcze jak będzie przecena... chyba będę musiała się wybrać :-)

    Zapraszam do mnie : zuziabloguje.blogspot.com ,dopiero zaczynam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach.
    Zapraszam na blog koleżanki: mojazielonakawa.edu.pl - o swojej przygodzie z odchudzaniem :)

    OdpowiedzUsuń