Obserwatorzy

poniedziałek, 14 października 2013

Serialowe włosy, które mnie inspirują

Cześć dziewczyny!!!


Też tak macie, że po obcięciu grzywki czy całych włosów zastanawiacie się jakie byłyby piękne i długie bez tych zabiegów? Niestety u zawsze tak jest:P Siedzę i myślę jaką to bym miała piękną długą grzywkę i jak cudownie bym w niej wyglądała.... Marzenie:D


Oto Top Lista serialowych włosów, które mnie inspirują, motywują do dbania i zapuszczania:P Nie wnikam czy w 100% są prawdziwe i takie piękne, ważne, że w serialach są cudowne.


1. Annie Wilson z 90210. W 4 i 5 sezonie ma piękne, długie ciemnobrązowe, falowane włosy- moje marzenie. Do takich włosów dążę, ale pewnie zdążę się zestarzeć zanim osiągnę wymarzoną długość.





2. Elena z Pamiętników Wampirów- piękne, ciemne, naturalnie wyglądające włosy.

 





3. Emily z PLL- jej włosy są pełne blasku i oczywiście ciemne:P W ogóle aktorka odtwarzająca tą rolę jest niesamowicie piękna, ma cudowną figurę.






4. Gabrielle z Gotowych Na Wszystko- jej włosy przechodziły prawdziwą ewaluację w ciągu tych ośmiu sezonów. Są takie błyszczące i idealne:P




5. Blair z Plotkary- piękne, zadbane, falowane włosy.




6. Cristina Yang z Chirurgów- gęste, kręcone, ciemne włosy. Marzenie



7. Margaery Tyrell z Gry O Tron- niestety w tym serialu zabrakło mi pięknych ciemnych włosów, ale włosy Margaery są przecudne (w wersji ciemniejszej w Dynastii Tudorów aktorka prezentowała się równie pięknie).


 

 A Was czyje serialowe włosy inspirują?
 

 

21 komentarzy:

  1. Wszystkie włosy są piękne i takie nieosiąglne:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne- fakt, ale czy nieosiągalne? Moim zdaniem przy odpowiedniej pielęgnacji, czasie i determinacji można osiągnąć takie włoski:) Moje niestety wolno rosną:(

      Usuń
  2. Chciałabym mieć taką fryzurę jak na drugim zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i takie ombre też mi się podoba, ale jak znam życie i swoje szczęście to u mnie takie ładne nie wyjdzie

      Usuń
  3. co do długiej grzywki, to moja sięga za obojczyki i jeśli nie chcemy się jakoś męczyć z układaniem czy lakierowaniem, to tak naprawdę nosimy ją ciągle za uchem, więc wątpię żebyś coś straciła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez chyba 3 lata zapuszczałam grzywkę i faktycznie ciężko było coś z niej wykrzesać. Albo była wpięta w koka, albo za uchem.

      Usuń
  4. Jejku jejku ja też uwielbiam Ani fryzury z 90210 ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jej fryzury, styl i makijaż:D Ale wydaje mi się lata malutka i strasznie chuda

      Usuń
  5. pierwsza trójka ma przepiękne włosy, ale i jaką urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich włosów tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak pięknych włosach to ja mogę tylko pomarzyć ;|
    Zazdroszczę właścicielką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy Margaery z Gry o Tron są przepiękne! Już się nie mogę doczekać, aż znowu będę je mogła podziwiać w marcu :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale mam nadzieję, poleci cały 4 sezon bez przerw

      Usuń
  9. Pierwsze zdjęcie włosy przecudne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 włosy cudeńko! chętnie bym jej ucięła i przylepiła sobie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby istniała taka możliwość również chętnie bym tak zrobiła:P

      Usuń
  11. "jej włosy przechodziły prawdziwą ewaluację"

    Ewaluacja - to ocena wartości interwencji z zastosowaniem określonych kryteriów tejże oceny, podejmowana w celu określenia efektywności interwencji, oszacowania w odniesieniu do celów, a także analizy wpływu na specyficzne problemy strukturalne. (Rozporządzenie Rady Unii Europejskiej z dn. 21.06.1999 r. wprowadzające ogólne przepisy dotyczące funduszy strukturalnych)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za to pouczenie

      Usuń
    2. Marta się w profesora Miodka bawi. Olej ją, a poza tym z Wikipedii każdy umie kopiować

      Usuń