Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2013

Podsumowanie wyzwania "zrób coś dla siebie"

Cześć dziewczyny!!!



Podsumowanie tego wyzwania powinnam umieścić na blogu w zeszłym tygodniu, ale w Berlinie zrobiłam sobie wolne od komputera:) Czasami dobrze jest odpocząć od telefonu, kompa itd.


Pierwszym celem tego wyzwania było ogarnięcie grzywki i to mi się udało. Dodatkowo na całości skróciłam włosy ok.5cm, więc pozbyłam się smętnych końcówek pozostałości po majowym wycieniowaniu.



Drugim punktem była henna na brwi i to również zrobiłam. Zawsze używałam henny z delii ale ostatnio zauważyłam, że nie "chwyta" tak mocno jak kiedyś.

Wyrównałam paznokcie i pomalowałam na kolory, których normalnie unikam i o dziwo bardzo mi się podobały:)




W sobotę zrobiłam sobie domowe Spa, ze wszystkimi peelingami i maseczkami. Na włosy nałożyłam domową maskę drożdżową i poszłam w niej spać, co okazało się niezbyt dobrym pomysłem.


Poćwiczyłam modelowanie twarzy i nadal będę się upierać przy tym, że lepiej wyglądam w łososiowym różu niż różowym:P Muszę kupić rozświetlacz, znacie może jakiś niedrogi i dobry?


Nie udało mi się przeczytać Próby Krwi i Stali, a to dlatego, że zaczęłam czytać Pięćdziesiąt twarzy Greya i przepadłam. W 5 dni przeczytałam wszystkie części:P Książka dosyć lekka do czytania, napisana prostym językiem. Głowna bohaterka czasami jest tak bezmyślna, że aż ręce opadają. Tytułowy Grey nie jest tak strasznie pokręcony jakby mogło się wydawać. Zakończenie mnie rozczarowało, ponieważ było nudne i przewidywalne. Całość faktycznie nawiązuje do Zmierzchu.



Jestem bardzo zadowolona, ponieważ udało mi się zrobić wszystko co sobie założyłam:) 

12 komentarzy:

  1. Tak strasznie mi kogoś przypominasz tylko nie wiem kogo ;)
    Dlaczego unikasz tych kolorów ? Są prześliczne ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh to daj znać, jak sobie przypomnisz:) Z racji tego, że mam długie paznokcie preferuję kolorki jasne typu nude. Czasami skuszę się na coś wyraźniejszego, ale wtedy wydaje mi się, że paznokcie wyglądają ordynarnie

      Usuń
  2. Dam znać na pewno :) uważam że pasują Ci takie kolory paznokcie naprawdę wyglądają super ;)
    co to za lakier z drugiego zdjęcia ? Świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten różowy to piasek z Pierre Rene, a ten brązowo-śliwkowy to Golden Rose Matte 06:)

      Usuń
  3. Gratuluję sprostania wyzwaniu :)
    Ładnie Ci w tej grzywce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Lidlu znów jest mleko bez laktozy, nie jest drogie - porównywalna cena ze zwykłym mlekiem. U mnie pisało "nowość", więc chyba jest w stałej ofercie. Nie wiem, czy Cię to interesuje, ale piszę, bo wiem jak upierdliwa jest alergia na mleko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier z 1 zdjęcia baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń