Obserwatorzy

czwartek, 24 października 2013

Odżywka Garnier olejek arganowy i żurawina

Cześć dziewczyny!!!



Bardzo lubię odżywkę awokado i masło karite z Garniera, dlatego chętnie sięgam po inne odżywki tej firmy z nadzieją, że moje włosy je pokochają. Wersję z olejkiem arganowym i żurawiną miałam chyba 2 lata temu i nie zrobiła na mnie wrażenia. 2 tygodnie temu będąc w kauflandzie skusiłam się na tę wersję z nadzieją, że moje włosy trochę odżyją po ostatnich farbowaniach i nie zawiodłam się:)





 Dostępność i cena:
Do kupienia w marketach i drogeriach. W Kauflandzie kosztowała 5,99zł






Opakowanie:
Standardowe, garnierowe:P W rzeczywistości bardziej wpada w bordo niż w czerwień.


 







Moja opinia:

Stosowałam tą odżywkę w połączeniu z olejem na noc, jako maskę po umyciu i na szybko jako odżywkę d/s i we wszystkich kombinacjach sprawowała się wzorowo. Wspaniale nawilża włosy, nadaje im piękny blask.  Były sypkie i mięciutkie. Ładnie odżywia włosy. Konsystencja jest trochę bardziej leista niż w wersji AiK, dlatego też wersja z żurawiną jest bardziej wydajna. Nie obciążała włosów, nie powodowała łupieżu i podrażnienia skalpu. Zapach odżywki jest cudowny i długo utrzymywał się na moich włosach. Nie zauważyłam aby chroniła kolor moich farbowanców, ale i na to nie zwracałam uwagi. Na pewno kupię kolejne opakowanie tej odżywki i zastanawiam się nad szamponem:)

12 komentarzy:

  1. Jakoś nie mam przekonania do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o odżywki to chętnie sięgam po Garniery, ale po farby do włosów czy kremy do twarzy jakoś niespecjalnie

      Usuń
  2. Czy mi się zdaje, czy ma alkohol denaturowany w składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto skład:
      Aqua (woda), Cetearyl Alcohol (emolient), Dipalmitoylethyl Hydroxethylmonium Methosulfate (antystatyk, substancja kondycjonująca), Quaternium-80 (antystatyk), Glyceryl Stearate (emulgator), Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Seed Oil (olej żurawinowy), Hydroxycitronellal (zapach), Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Limonene (zapach), Benzyl Salicylate (zapach), Linalool (zapach), Propylene Glycol (humektant), Cetrimonium Chloride (antystatyk, konserwant, surfaktant, emulgator), Citric Acid (regulator pH), Buthylphenyl Methylpropional (zapach), Citronellol (zapach), Hexyl Cinnamal (zapach), Glycerin (humektant), Parfum (zapach).

      Usuń
  3. Ostatnio czytam coraz więcej pozytywnych opinii o odżywkach Garniera. Chyba pora jakąś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją, ale niestety u mnie się nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam włosów farbowanych, więc jej nie kupię, ale musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbuję ją, ostatnio bardzo polubiłam te odżywki Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio była w biedronce, ale jej nie kupiłam teraz trochę żałuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co taka cisza? Brakuje czegoś nowego ;)

      Usuń
  8. żałuję, że ostatnio jej nie kupiłam. ale póki co muszę skończyć inne :p

    OdpowiedzUsuń