Obserwatorzy

sobota, 12 października 2013

Oddam w dobre ręce

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj robiłam porządek w swoim kąciku i znalazłam wiele kosmetyków, których nie używam (z różnych powodów). Dlatego postanowiłam zebrać je w paczuszkę i zapytać, czy któraś z Was może zechce je przygarnąć?:)







Paczuszka zawiera:
17 lakierów do paznokci, wszystkie są świeże, raczej raz użyte:P,
masełko do ciała z Avonu, pozostała 1/2 opakowania,
reduktor punktowy na trądzik Ziaja Med,
naklejki do paznokci,
czerwona szminka Mariza,
keratyna w sprayu z Natury (użyta kilka razy).


Osoby chętne mogą się zgłaszać do jutra do godziny 18:00. Proszę w komentarzu podać swój adres mailowy. Jutro wieczorem dam znać do kogo paczucha poleci:)

NAJWAŻNIEJSZE: zgłaszać mogą się wszyscy, nie trzeba być obserwatorem bloga, nie trzeba posiadać konta Google:)



Któż się skusi?

48 komentarzy:

  1. ojj lakiery bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jakie masz dobre serduszko na prawdę. Chętnie przygarnę, widzę ciekawe kolorki lakierów :)
    E-mail: ollaaaa@autograf.pl

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :)
    mail: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spróbować można ;)
    lylleill.lys@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamuniu <3 ile lakierów :D JA chcę, chcę, chcę :D
    Zgłaszam się - mon92@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią 17 lakierów to więcej niż ja mam wszystkich w domu - mam 10 ;)
    olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również się zgłaszam :)
    lenka13i@wp.pl
    miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się!
    zuzapearl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Baa , oczywiście że zgłaszam się !! ;)

    paulusia_s@op.pl

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to spróbujemy szczęścia ;D

    kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. tyle lakierów ♥ z chęcią przygarnę ;)
    fioletowakokarda@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jejulku! jaki zbiór cudeniek! *,*
    byłabym przeszczęśliwa, gdybym otrzymała taką paczuchę :)
    mój mail: majowelove@gmail.com
    pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo, bardzo chętnie przygarnę takie cudeńka :)
    d.stefaniak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chętnie również przygarnę :)
    sylwiapawlak11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo chętnie przygarnę ;)
    ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne lakiery *.* Zgłaszam się i chętnie przygarnę:)
    bodzia161@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. wezmę i ja udzial bo lakiery do paznokci uwielbiam :)
    kamilab1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie je adoptuję i pokocham :D
    marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzenie...
    mari.zuch123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. sporo tego, widzę ładne kolory lakierów :) również się zgłaszam :)
    patka9303@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh oh :) czerwona szminka i tyle lakierów , cuda.. Z chęcią się zgłoszę a może się mi poszczęści :)
    katarzynakukulska@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się: smyk45@interia.pl :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj chętnie przyganę :P
    patrycja.nowak07@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też się zgłaszam :)

    mroczka85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie znajdą swoje cieplutkie miejsce <3
    ewa_sn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. ojojoj :D
    Pewnie teraz się nie uda, bo ostatnio dostałam nagrodę od Ciebie, ale pospamuję :D
    malenka0793@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. z mila chęcią przygarne :)
    madzia_stg@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie przygarnę, widzę kilka lakierów w kolorach, które wpadły mi w oko ;)
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Spróbuję szczęścia :)
    ewaa101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się :)

    karolinapolkoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile lakierów pięknych - chcę chcę chcę :D
    zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ZGŁASZAM SIĘ NIEŚMIAŁO :)

    jhampa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się z miłą chęcią :)

    anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ileeee lakierów, to coś dla mnie ;)

    Madzia95940@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bardzo chętnie przygarnę takie cudowności :)
    immortal.girl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniale, chętnie przygarnę <3

    luna16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny zestaw :D

    bruneteczka@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Lakiery są niesamowite :) Zgłaszam się i ja :)
    szachrajka9@gmail.com

    Buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Niezła paka z tego wyszła! Zgłaszam się :)
    m.argo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :) może akurat los się do mnie uśmiechnie :) Może moje paznokcie dostaną prezent :)
    paula5858@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. będę kochać jak swoje !

    rydlowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń