Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2013

Moje włosowe grzeszki+ grzywka + do kogo lecą kosmetyki?

Cześć dziewczyny!!!


Staram się dbać o włosy w miarę możliwości najlepiej jak potrafię (oczywiście nie zawsze  stosuję kosmetyki takie jakbym chciała, bo po prostu najzwyczajniej nie zawsze mnie na nie stać), ale mimo odpowiedniej pielęgnacji moja czupryna mogłaby wyglądać lepiej. Dlaczego?


1. Farbowanie farbą z amoniakiem. Niestety zdarza mi się farbować włosy, nie co miesiąc tylko co 2-3. Najdziwniejsze jest to, że maluję włosy na kolor zbliżony do naturalnego (ewentualnie 1-2 tony jaśniejszy lub ton ciemniejszy)... Zastanawiam się nad henną lub szamponem koloryzującym do 24 myć.

2. Suszarka- prawie po każdym myciu suszę włosy, ponieważ samodzielnie potrafią wysychać nawet 8 godzin...

3. Rozjaśnianie- zachciało mi się jaśniejszego brązu i zrobiłam kilka kąpieli rozjaśniających.

4. Kosmetyki niedostosowane do mojego typu włosów- to nie wynika z braku wiedzy, ale z tego, że każde włosy są inne. Olej kokosowy powoduje u mnie efekt pudla, tak samo żel z siemienia lnianego. Znalazłam już kilka masek/odżywek, które moje włosy kochają ale nadal szukam nowych.

5. Gumki z metalowymi zakończeniami- unikam ich, ale czasami na szybko zdarza mi się ich używać.

6. Kosmetyki do stylizacji zawierające alkohol- oczywiście nie wszystkie, ale zdarzają się takie, które mają go w składzie i przesuszają końcówki.


Myślę, że poza farbowaniem/rozjaśnianiem nie jest aż tak źle:P



A oto nowa grzywka:



Przyznam się, że to moje dzieło i żaden fryzjer nie brał udziału w jej tworzeniu:P Wycieniowałam ją, bo nie chciałam takiej grubej grzywki, ale zastanawiam się czy minimalnie jej jeszcze nie skrócić.




Paczka kosmetyków leci do:
Mrs. Rose


Gratuluję:) Odezwę się mailowo:) 

30 komentarzy:

  1. myślę że ociupinkę możesz ją jeszcze skrócić :) ale powiem Ci, że mi się bardzo podoba! :)

    zazdroszczę <3 i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przed chwilką podcięłam jeszcze odrobinkę:)

      Usuń
  2. W grzyweczce wyglądasz uroczo :)
    Faktycznie możesz ją minimalnie skrócić ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję:) A bałam się, że będę wyglądać dziecinnie

      Usuń
  3. Bardzo do twarzy Ci w takiej grzywce :) ja nie używam suszarki już od dwóch tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy wiem, że nigdzie nie będę wychodzić to nie suszę włosów, ale zazwyczaj nie mam aż tyle czasu...

      Usuń
  4. Urocza grzywka. Chyba każdy ma takie włosowe grzeszki :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzywka jak grzywka, ale inna rzecz mnie zainteresowała. Masz taką dużą róznicę między odcieniem skóry na twarzy i szyi. Źle dobrany podkład czy nie opalasz twarzy? A poza tym zazdroszczę tego, że jesteś taka chuda i widać Ci ścięgna:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie testuję nowy podkład i faktycznie jest ciut za jasny (wybrałam jaśniejszy, ponieważ te o odpowiednim kolorze ciemnieją na twarzy). A druga sprawa, to faktycznie od dawna nie opalam twarzy, a ostatnio stosowałam kurację wybielającą.

      Usuń
  6. Bardzo ładna grzywka :) Też mam masę grzechów włosowych, niektóre wyeliminowałam ale z niektórymi nie mogę się pożegnać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wyeliminowałam niektóre, ale z suszarką nie potrafię się rozstać:P

      Usuń
  7. Ładnie ci z grzywką :) Też mam podobną i nie zmieniam od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie powinnaś ją lekko skrócić :) Też kusi mnie krótsza grzywka... Szkoda, że nie ma opcji 'cofnij' w razie, gdyby się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzywka bardzo Ci pasuje :) Parę milimetrów można jeszcze jej uciąć ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim włosowym grzeszkiem największym jest spanie w mokrych rozpuszczonych włosach. Ale inaczej się nie da. Wysuszone na suszarce tracą skręt, za długo schną żeby im wieczorem pozwolić ot tak wysychać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że chyba od 4-5 lat nie próbowałam spać w mokrych włosach, może wtedy ładniej by się kręciły

      Usuń
  11. Chciałabym taką grzywkę, ale na moich włosach to ona mi nie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna grzyweczka :D Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń