Obserwatorzy

wtorek, 15 października 2013

Golden Rose Matte 06 + wczorajszy list

Cześć dziewczyny!!!


Niestety dzisiaj brakuje mi weny na jakiś bardziej ambitny wpis. A dlaczego? Otóż wczoraj wieczorek dostałam na maila bardzo długą wiadomość od nazwijmy Czytelniczki (nie wiem czy stale zagląda na mojego bloga czy akurat natknęła się w sieci na wczorajszy post i poszperała na blogu) i tak chamski, że po przeczytaniu byłam czerwona jakbym dostała w twarz, upocona i przez 15 minut siedziałam z rozdziawioną paszczą.... Poza zarzutami, że "moja głupota boli", "wygłaszam bezsensowne porady wyssane z palca", "udaję najpiękniejszą", "propaguję pijaństwo","opowiadam jaka jestem szczupła, a w rzeczywistości sadło mi się wylewa", znalazło się w nim kilka innych równie ciekawych stwierdzeń. Dowiedziałam się również, że żal mi tyłek ściska, bo nie stać mnie na fryzjera i sama podcinam grzywkę, nakładam na włosy tonę kosmetyków a wyglądam jakbym miała siano i udaję Azjatkę.... Ogólnie jestem płytka, pusta, leniwa i uwaga: MYŚLĘ, ŻE NA BLOGU SIĘ DOROBIĘ. Powinnam się wstydzić tego, że proponuję komuś paczkę STARYCH kosmetyków. Masakra umarłam po prostu. Bardzo lubię dyskusje i logiczne, że nie wszyscy muszą się zgadzać z moimi poglądami czy nie wszystkich muszą interesować tematy postów. Ale można podyskutować w sposób kulturalny, a nie obrzucać mnie błotem... Zrobiło mi się najzwyczajniej w świecie przykro. Jednak super chamskie było stwierdzenie, że "jak leczę się psychicznie i mam problem z poczuciem własnej wartości to nie powinnam robić z siebie jeszcze większej idiotki opowiadając o tym na forum". Chyba ten ktoś nie doczytał, bo nie mam z tym problemu i nie leczę się JUŻ, po prostu miałam trudny okres i wolałam iść do specjalisty niż kisić wszystko w sobie. No cóż jestem wariatką, która prowadzi bloga:P Zastanawiam się skąd w ludziach tyle złości? Jadu? Nietolerancji? Nie wiem jak to nazwać.



Wracając do tematu:) Zgodnie z tygodniowym wyzwaniem: zrobić coś dla siebie, miałam pomalować paznokcie, na kolor którego normalnie unikam. Poszperałam w pudełku i znalazłam kupiony dawno temu Golden Rose Matte 06- dziwne połączenie brązu i fioletu.





Dostępność i cena:
Kupowałam go na stoisku GR w M1 w Poznaniu, ale nie pamiętam ile kosztował...



Opakowanie:
Fajne, z matowego szkła. Pędzelek jest długi i wygodny.





Moja opinia:
Kolor 06 nie zachwycił mnie na paznokciach. Do równego pokrycia płytki wystarczą dwie warstwy. W trakcie aplikacji lakier nie mazia, nie smuży i nie bąbelkuje. Wysycha dosyć szybko. Niestety matowy efekt jest bardzo subtelny, a po jednym dniu praktycznie zanika i to mi się strasznie nie podoba. Trwałość określiłabym jako średnią, na moich paznokciach wytrzymał 3 dni. Co do samego koloru to zależy od tego jak pada światło, raz jest brązowy, innym razem bardziej fioletowy. Na moich paznokciach wyglądał trochę jak błotko:P

32 komentarze:

  1. Moim zdaniem wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda o wiele lepiej niż maty z wibo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam tych z Wibo, więc nie mogę porównać

      Usuń
  3. nie martw się tym mailem! teraz 'dzieci' potrafią tylko hejtować, same z siebie nie potrafią nic! (oczywiście nie wrzucam wszystkich do jednego worka, bo zdarzają się bardzo miłe i ciekawe osoby)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale przykro jest gdy jakąś część siebie wkładam w bloga, a ktoś to podsumuje w taki sposób...

      Usuń
  4. obserwuje twojego bloga,czytam i....jedno co stwierdzę, list może i napisany chamsko,ale niestety stwierdzający prawdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe na jakiej podstawie tak twierdzisz?

      Usuń
    2. Skoro jestem taka pusta i płytka to po co wchodzisz na mojego bloga? Zapewne treści, które publikuje są takie jak ja

      Usuń
    3. Właśnie przez takie osoby Anonimy mają złą sławę w sieci. Jak Ci się nie podoba blog to go nie czytaj. Masz milion innych do wyboru

      Usuń
  5. Osoba która do Ciebie napisała na maksa bezczelną jest, nie przejmuje sie :)
    Mat faktycznie średni ;)
    pozdrawiam i trzymaj sie cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi też się przykro zrobiło, jak przeczytałam Twój wpis. Nie martw się, ten "list" świadczy niezbyt dobrze, ale o autorze, a nie o Tobie. Trzymaj się dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. *mocny uścisk na pocieszenie*
    nie rozumiem niektórych ludzi :/ czy im naprawdę sprawia radość pisanie/komentowanie/inne z czegoś takiego? i co z tego mają? Podwyższone ego bo jacy to oni nie są wspaniali i w ogóle? Niszczenie kogoś słowami? Dla mnie jest to po prostu zazdrość tak wielka, że zżera ich od środka...i musza ją wyładować bo inaczej nie poczują się wartościowi. Na języku mam kilka niecenzuralnych słów na takie zachowanie i takich ludzi, ale że jestem osobą dosyć kulturalną i spokojną nie napisze ani jednego.
    a teraz przygotuj sobie ciepłą herbatkę, zawiń się w kocyk i pooglądaj na youtubie jakieś zabawne filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko! Ktoś ma chyba naprawdę problem ze sobą skoro wypisuje takie rzeczy! Nie przejmuj się, nie ma czym, to pewnie jakaś zazdrosna zdołowana małolata. Masz wiernych fanów bloga i nie martw się tym, ze ktoś miał gorszy dzień! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem skąd tyle jadu u niektórych osób.. Jeżeli komuś nie podoba się blog czy treść na nim publikowana to po co go czytać?
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  10. pazurki masz świetne a pannę olej :D widocznie to ona ma problemy sama ze sobą skoro siedziała z pewnością cały wieczór i główkowała jak tu się dowartościować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może miała nadmiar czasu, bo mi osobiście byłoby go szkoda na pisanie bzdur do kogoś:P

      Usuń
  11. Widziałam te matowe lakiery w Kosmeteri, ale wszystkie przez to szkło wydawały się identyczne, więc nie kupiłam żadnego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam gama kolorystyczna jest uboga. To był jedyny kolor, który wpadł mi w oko, a właściwie to nie był czerwony i było widać jakiś kolor przez to szkło

      Usuń
  12. Nie bede sie powtarzac bo wszystko juz zostalo napisane wyzej. Jakas ci...a chce poprawic swoj humor i wypisuje pierdoly a Ty sie przejmujesz. Ciekawe ile ona wazy? Pewnie 200 kg, jest lysa i ma swinski ryj a do tego IQ rowne 30. Mam nadzieje ze przeczyta to co napisalam. Ciekawe czy ma odwage sie ujawnic i pochwalic swoimi wdziekami. Nie martw sie Malenka, wiekszosc Twoich czytelniczek to ludzie ktorzy Cie lubia i podziwiaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie co ją natchnęło:D Na pewno się nie ujawni

      Usuń
  13. Ciekawy ten kolor, taka trochę śliwka, hmmm

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne masz paznokcie, zazdroszczę jak je pielegnujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regenerum, odżywka eveline 8w1 i ciepła oliwa:)

      Usuń
  15. czemu Cię tak długo nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kilka dni wyjechałam do Niemiec, ale już jestem:) Dziękuję za troskę

      Usuń