Obserwatorzy

sobota, 5 października 2013

A może Ombre?

Cześć dziewczyny!!!


Od bardzo dawna chodzi za mną ombre. Nie wiem czy jest jeszcze modne czy nie i szczerze powiem, że nie zwracam na takie rzeczy uwagi. Jeśli coś mi się podoba, to dla mnie jest modne:P W tym miesiącu na pewno nie zdecyduję się na zmianę koloru lub innego tego typu zabiegi, ale może przed świętami zafunduję sobie małą zmianę na prezent:)







Zastanawiam się jakbym wyglądała w ombre. Niestety za długich włosów nie mam i nie wiem czy nie będzie to śmieszny/żałosny widok. Interesuje mnie efekt taki jak na pierwszym zdjęciu (nawet długość mam podobną). Jeśli już zdecyduję się na rozjaśnienie końcówek to na pewno zrobię to sama w domu. Dlaczego? Po prostu nie ufam fryzjerom, kiedyś zamiast brązu fryzjerka zrobiła mi super świetny kurczakowo-rudy kolor, innym razem wycieniowała włosy za mocno itd........ 


Czy któraś z Was robiła sama ombre?
Czy któraś z Was robiła ombre na ciemnych włosach?
Jak robiłyście ombre? Przejrzałam masę filmików i boję się, że wyjdzie mi badziewnie albo na czerwono....

16 komentarzy:

  1. Myślę, że twoja twarz jest stworzona do ombre, właśnie takie rozwiązanie by Cię trochę rozjaśniło, nadało blasku, rozweseliło. Ja robiłam rozjaśniaczem z Joanny w niebieskim opakowaniu i szczoteczką do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubisz Chirurgów to na pewno zauważyłaś, że Yang miała jakiś czas takie fajne delikatne ombre i moim zdaniem takie też do Ciebie by pasowało

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto spróbować :) najwyżej zamalujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej popieram :) bardzo bym chciała mieć, ale dopiero po studniówce. Tak strasznie mi się to podoba, kurcze szkoda, że się robi to coraz mniej popularne i np. moje koleżanki uważają, że to już niemodne i głupio sobie to robić. A mnie się nadal baardzo marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam i polecam :) użyłam farby z L'oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama zapewne nie zdecydowałabym się na ombre, ale nie ukrywam, że u innych osób bardzo mi się ono podoba :) Kwestie "mody" chyba można po prostu olać, ważne jest to co nam się podoba :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja robiłam sama ombre trzy lata temu na ciemnych włosach i wyszło mi wszystko dobrze, ani nie badziewne, ani nie czerwone :D, ale niestety po jakimś czasie musiałam podciąć końcówki, bo trochę się przesuszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie robiłam, bo mam efekt ombre od słońca :) Ale bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też myślę o ombre i nie mogę się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się boję zniszczenia włosów no i badziewnego efektu

      Usuń
    2. Po kąpielach rozjaśniających wiem mniej więcej jakich zniszczeń się spodziewać, ale chyba bardziej przeraża mnie wizja brzydkiego przejścia między kolorami

      Usuń
  10. ombre bardzo mi sie podoba, niestety jestem blond :) nic z tego ;P
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Otagowałam Cię w akcji Maliny :)

    http://malamii-kosmetykomania.blogspot.com/2013/10/akcja-maliny-vol-2-pazdziernik-pod.html

    OdpowiedzUsuń