Obserwatorzy

środa, 18 września 2013

Ziaja krem redukujący przebarwienia

Cześć dziewczyny!!!


Wczoraj przeżyłam jeden z najbardziej stresujących dni w życiu. Obrona to po prostu pikuś... Opowiem o wszystkim jak już sprawy się uporządkują. Dzisiaj kilka słów o kremie redukującym przebarwienia z Ziaji. W maju skusiłam się na krem z wysokim filtrem właśnie z Ziaji. Solo kosztował ok.14zł, a w komplecie z kremem na przebarwienia 17zł, więc oczywiście wybrałam tą drugą opcję. Jak chyba każda dziewczyna mam na skórze drobne przebarwienia, głównie z czasów opalania się na solarium lub po trądziku. Nie są to jakieś szalenie wielkie "place", ale z chęcią się ich pozbędę.






Dostępność i cena:
Do nabycia w aptekach, kosztuje ok.14zł



Opakowanie:
Skromne jak to zwykle bywa w przypadku tej firmy, ale bardzo ładne i wygodne. Przez otwór wydobywa się odpowiednia ilość kremu. Pod koniec użytkowania trzeba rozciąć tubę, aby wydobyć resztki.
Bardzo podoba mi się to, że kupując kremy Ziaji w aptece otrzymujemy zafoliowany kartonik i mamy pewność, że nikt wcześniej go nie otwierał.









Moja opinia:
Krem redukujący przebarwienia pochodzi z serii przeciwzmarszczkowej. Oczywiście, jeśli ktoś liczy, że po zużyciu jednego opakowania tego kremu, przebarwienia znikną a zmarszczki staną się mniej wyraźne to się rozczaruje. Kremik ma bardzo fajną konsystencję- jest cięższy, ale nie super ciężki. Nie zapycha, bardzo szybko się wchłania. Nie roluje się. Wspaniale nawilża i dodatkowo lekko natłuszcza skórę. Co do zmarszczek: moim zdaniem dzięki dobremu nawilżaniu skóra wygląda o wiele lepiej. Wokół oczu mam lekkie zmarszczki, które są wynikiem przesuszenia skóry. Po tym kremie wyglądały o wiele lepiej. Jeśli chodzi o przebarwienia, to pozostały, aby te najdrobniejsze  stały się mniej widoczne. Dla kogoś kto ma małe plamki, krem okaże się pomocny. W przypadku większych problemów- ten produkt nie pomoże. Pewnie skuszę się na niego jeszcze nie raz.

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie mam problemów z przebarwieniami więc kremik nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja niestety mam i to przez własną głupotę. Lata opalania zrobiły swoje

      Usuń
  3. Nawilża i natłuszcza? Chyba się skuszę! Bo przebarwień nie mam, a na zmarszczki to inne kosmetyki są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilża i pozostawia taką fajną tłustą warstewkę.

      Usuń
  4. Hmmm... Muszę się nad nim zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń