Obserwatorzy

poniedziałek, 30 września 2013

Weekendowe paznokcie

Cześć dziewczyny!!!


W zeszłym tygodniu obcięłam pazurki na króciutkie- jak dla mnie:D Na osiemnastkę postawiłam na różowy lakier z Bella, na temat którego pisałam już na blogu i nowy nabytek z Delii.






Na zdjęciach mam 2 warstwy różowego Bella, jedną Delii i top. Niestety całość wysychała bardzo długo. Lakier z Delii cały czas był miękki, ale gdy już pazurki wyschły bez problemu trzymają się 4 dzień.


 




Przepraszam za dziwaczny kształt paznokci, ale początkowo obcięłam je na kwadraty- w końcu przez 7 lat preferowałam właśnie taki kształt i zachciało mi się powrotu, ale nie pasowały do moich dłoni. Udało mi się wykrzesać tylko coś takiego:P

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety tylko na zdjęciach tak wyglądają. W rzeczywistości są króciutkie

      Usuń
  2. Ten z Delii cudownie wygląda na różu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne paznokcie! ;) Nie masz problemu z łamaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio złamały mi się 2 pazurki dlatego wszystkie skróciłam. Ale ogólnie mam bardzo twarde paznokcie i rzadko mi się łamią czy też pękają

      Usuń
  4. Top pięknie wygląda w zestawieniu z tym różem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takich długich paznokci, jak udaje Ci się je wyhodować? :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat są krótkie:) Stosuję Regenerum, Odżywkę eveline 8w1 i piję drożdże. Zawsze miałam bardzo twarde paznokcie

      Usuń