Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2013

Śliweczka na paznokciach

Cześć dziewczyny!!!


Ostatnio coraz częściej sięgam po ciemne lakiery, chyba udzieliła mi się jesienna aura. Śliwkowy lakier Softer kupiłam latem, ale dopiero teraz odważyłam się pomalować nim paznokcie. Wyszły całkiem ładnie, szkoda tylko, że po praniu końcówki nie prezentują się zbyt wyjściowo.






Dostępność i cena:
Do kupienia w małych drogeriach, kosztował 4zł


Opakowanie:
Zwyczajne, bez rewelacji:P Pędzelek jest odrobinę za krótki.

 





Moja opinia:
Lakier wypada na paznokciach całkiem nieźle. Na zdjęciach mam 2 warstwy lakieru i jedną odżywki diamentowej z Wibo (aby uniknąć przebarwień). Aplikacja jest łatwa, lakier nie mazia i nie bąbelkuje. Schnie dosyć szybko. Moim zdaniem kolor prezentuje się bardzo ładnie. Trwałość niestety nie poraża... Wczoraj pomalowałam paznokcie, a po dzisiejszym praniu końcówki są lekko starte, co widać na zdjęciach. Raczej nie skuszę się na kolejny lakier z serii/firmy, ponieważ liczyłam na lepszą trwałość...

15 komentarzy:

  1. o wow, ale paznokcie! Pięknie wygląda a ten brokacik to już w ogóle cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek chociaż ja początkowo myślałam że to czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pomieszczeniu wygląda na czerń, dopiero na dworze lub przy ostrym świetle widać fioletową nutę

      Usuń
  3. łaaał ;) piękne paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię Sotfery, a jakie masz długie ładne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Inne kolory również mają taką kiepską trwałość?

      Usuń
  6. Baaardzo ładny kolor :) efekt z brokatem bardzo mi się podoba :) sama często daję złoty brokat ale to na czarne pazurki :) poza naprawdę ładne paznokcie :) ja właśnie "przeżywam kryzys złamanego paznokcia" : D
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam że to czarny !
    A tu zaskoczenie bo śliwka !
    świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatycznie - miła odmiana po jasnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki i kolorek bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń