Obserwatorzy

poniedziałek, 2 września 2013

Sierpniowe denko

Cześć dziewczyny!!!


W sierpniu, tak jak w lipcu byłam bardziej nastawiona na zużywanie niż kupowanie. Muszę przyznać, że robienie porządków w kosmetykach pielęgnacyjnych idzie mi bardzo dobrze, ale w lakierach totalna klapa... Ciągle kupuję nowe, dzisiaj skusiłam się na 8 nowych:P


A oto co zużyłam w sierpniu:



Maska BingoSpa, mleczna z elastyną. Jak dla mnie wielki bubel. Męczyłam się z nią kilka miesięcy. Więcej jej nie kupię.


 
 BingoSpa szampon jajeczny. Nie wiem które to już opakowanie. Uwielbiam go i na pewno kupię ponownie.



 Odżywka dove, bubel. Nie kupię


 Sól z biedronki. Lubię takie kąpielowe umilacze, na pewno kupię ponownie


 Joanna Balsam do włosów suchych i łamliwych. Kiedyś do niej wrócę.


 Chusteczki do demakijażu z Biedronki. Bubel. Nie kupię


 Oliwka z Rossmanna. Moje włosy jej nie lubią, ale ciało bardzo:) Na pewno wrócę


 Olej lniany. Moje włosy go kochają, na pewno do niego wrócę


 Ziaja maska z olejem rycynowym. Uwielbiam ją, na pewno wrócę


 BingoSpa szampon z zieloną herbatą. Bubel, nie kupię więcej.


Żel do higieny intymnej z Biedronki. Moje włosy go lubią:P Na pewno do niego wrócę.


 Oeparol krem nawilżający. Nie zachwycił mnie, a do tego zapychał. Nie kupię go ponownie.


 Tej pani chyba nie muszę przedstawiać:) Nie wiem, które to już opakowanie. Na pewno do niej wrócę.


 Zmywacz z Lidla. Bardzo go lubiłam, ale pod koniec pompka zastrajkowała. Nie wiem czy do niego wrócę.

 Top z Golden Rose- niestety zrobiły się z niego gluty.
Beżowy lakier z Marizy- rozwarstwił się, tak samo mięta z GR

 Peeling z biedronki. Bardzo go lubię, więc na pewno do niego wrócę


 Joanna z olejkiem arganowym. Silikonowa bomba, ale bardzo ją lubię i na pewno kupię ponownie.


 Benzacna- w walce z niespodziankami. Kupię ponownie.


Fm nr 26 odpowiednik Naomi Campbell- Naomi. Kocham ten zapach. Jest super trwały i mam już kolejne opakowanie:P




A Wam jak poszło zużywanie w sierpniu?

13 komentarzy:

  1. Kuszą mnie te kosmetyki Bingospa, a kuszą mnie, tyle dobrego o nich czytam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości są dobre. Wiadomo, że nie każdemu wszystko służy, ale ogólnie są dobre i dosyć tanie.

      Usuń
  2. Sporo konkretnych zużyć :) U mnie w tym miesiącu nienajgorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię chusteczki do demakijażu z Biedy, ale wolę różowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te białe mnie zniechęciły, ale za jakiś czas może się skuszę na inną wersję.

      Usuń
  4. odżywkę od babci Joanny zużyłam do golenia nog... spisała się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupujesz kosmetyki z Bingo Spa ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony kupuję w Tesco, a resztę w mydlarni w moim mieście

      Usuń
  6. A moje włosy polubiły się z Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja postanowiłam, że nie kupię żadnego kolorowego lakieru dopóki nie wykończę chociaż części tych, które mam. I jak narazie się trzymam ;)

    Kupiłam odżywkę z olejkiem arganowym. Ciekawe co na to moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń