Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2013

Pośladkowe wyzwanie- podsumowanie

Cześć dziewczyny!!!

10 sierpnia postawiłam sobie kolejne wyzwanie, tym razem związane z ćwiczeniami na pośladki. Przez miesiąc poza ćwiczeniami, które wykonuję, miałam dodatkowo wykonywać przysiady.

 




 W komentarzach pod postem ktoś napisał, że po kilku dniach rozbolą mnie kolana i to była prawda. Przez 3 dni było ok, a potem kolana zaczęły boleć. Doszło do tego, że przez 4 dni musiałam zrezygnować z jakichkolwiek ćwiczeń, ponieważ kolana strasznie bolały nawet przy siadaniu i chodzeniu. Biodra również ucierpiały, pod koniec ćwiczeń ból był nie do zniesienia. Nie zrobiłam wszystkich serii, doszłam do 200 powtórzeń. Nie zauważyłam, aby pośladki stały się jędrniejsze, bardziej napięte itd... Poza bólem nie zauważyłam żadnych skutków. Na pewno nie będę kontynuować tego wyzwania.

14 komentarzy:

  1. hehe :D Ode mnie i tak wielki szacunek, ja padam jak zrobię dwa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 100% źle wykonywałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed rozpoczęciem wyzwania zorientowałam się jak poprawnie wykonywać przysiady i według tych wskazówek postępowałam.

      Ale ogólnie mówiąc, moje stawy w najlepszym stanie nie są, więc może gdybym robiła przysiady mniejszymi seriami itd to może obyłoby się bez bólu. Nie wiem

      Usuń
  3. Takie duże serie to spore wyzwanie,ale wszelkiego rodzaju przysiady naprawdę ujędrniają i podnoszą pośladki-sprawdziłam osobiście:)spróbuj znaleść inną formę ćwiczeń i ćwicz regularnie,a zapewniam,że będą efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 razy w tygodniu ćwiczę pośladki z Mel B i jestem dosyć zadowolona. Przysiady były takim małym wyzwaniem związanym bardziej z wypracowaniem systematyczności, ale na poprawę stanu pupy oczywiście też liczyłam. Może musiałabym wykonywać mniejsze serie, ale częściej?

      Usuń
    2. Kasiu,nie jestem ekspertem w tej kwestii,więc nie odpowiem na Twoje pytanie.To,co napisałam wcześniej było poparte moim doświadczeniem(stretching wg.ćwiczeń proponowanych przez C.Crawford).

      Usuń
  4. Mi po tym wyzwaniu zdecydowanie poprawiła się pupa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, ja z moją kontuzją nie nadaję się na choćby 3 przyciady, a co dopiero 50 ;o ughh :<

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak daleko zaszłaś w tym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mogę robić przysiadów ;/ Ale dobrze Ci idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłabym 10 i pewnie bym padła jak mucha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też robiłam to wyzwanie, teraz codziennie robię po 100 przysiadów i pupa mi wyładniała ;) mam wadę kolan, a po i w trakcie ćwiczeń nie bolą mnie one. Może źle zrozumiałaś instrukcje co do wykonywania przysiadów, albo filmik był jakiś okłamany... a jeśli robiłaś wszystko dobrze, to lepiej rzeczywiście zrezygnuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ćwiczenia Mel B na youtube na pośladki są najlepsze! u mnie po miesiącu była rewelacyjna poprawa twardości pośladków! :)

    OdpowiedzUsuń