Obserwatorzy

czwartek, 12 września 2013

Obecny kolor włosów

Cześć dziewczyny!!!


W lipcu pofarbowałam włosy na czarno. I taki kolor miał już zostać, ale szybko się wypłukał, a poza tym nie wiem dlaczego po czarnej farbie włoski nie chciały się ładnie kręcić. Dlatego postanowiłam wrócić do brązu i póki co jestem zadowolona z efektu.


Było tak:







Po rozjaśnieniu i nałożeniu miodowego brązu:



Kolor na dzień dzisiejszy. Włosy niestylizowane i wilgotne w sztucznym świetle




W naturalnym świetle






Włosy po wyschnięciu:





Włosy ładnie się kręcą wreszcie:) Końcówki są lekko przesuszone, ale tragedii nie ma. Poza tym nie zauważyłam, aby ich stan uległ pogorszeniu. Muszę przyznać, że obecny kolorek bardzo mi się podoba (choć nie potrafię go określić, jest to brąz z kasztanową nutą?) i dobrze się w nim czuję:)




Przypominam o rozdaniu KLIK

9 komentarzy:

  1. Zdecydwanie wolę brązy niż taką czerń:P Zmiana na plus!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerni wyglądałam na zmęczoną, a w brązie twarz ma zupełnie inny wyraz. Delikatniejszy

      Usuń
    2. Bardzo na plus-mnie też bardziej podoba się ten kolor niż czerń u Ciebie:)

      Usuń
  2. Ładnie - najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerń do mnie nie przemawiała, za to brąz zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny masz ten kolor, taki wielotonowy

    OdpowiedzUsuń
  5. W brązie zdecydowanie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień brązu, bardzo pozytywna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerń jest takim tępym i płaskim kolorem. Brązik ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń