Obserwatorzy

czwartek, 26 września 2013

Makijażowe kuku

Cześć dziewczyny!!!


Przeglądając zawartość karty pamięci znalazłam zdjęcie zrobione na pokazie pewnej marki kosmetycznej. Miesiąc temu wybrałam się na wspomniany pokaz. Nie pisałam o nim, ponieważ nie było za bardzo o czym...  Jednak w ramach pokazu wykonywane były dwa makijaże dzienny i wieczorowy. Zgłosiłam się do dziennego, ponieważ sama mistrzynią  nie jestem i chętnie korzystam z porad, aby udoskonalić mój make-up. Podkreślę, że ów makijaż został wykonany przez doświadczoną i wykształconą w tym kierunku osobę.





Powiem tylko tyle: w swoim makijażu nie wstydzę się wyjść na ulicę. To co namalowała na mojej buźce ta Pani nadawało się moim zdaniem do zmycia. Wyglądałam na 10 lat starszą:P Możecie się śmiać, pozwalam:D Dodatkowo moja fryzura została "wystylizowana" aby pasowała do całości.....



23 komentarze:

  1. Pani się nie popisała, delikatnie mówiąc :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez tak nałożony róż wyglądasz na chorą... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała bardzo wysoką gorączkę:D

      Usuń
  3. ojejku, wyglądasz trochę jak zmęczona życiem 40-latka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dokładnie i tak też się czułam w tym makijażu

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a poza tym w łososiowych różach wyglądam o wiele lepiej. Ewentualnie odcień pudrowego różu może być, ale to zależy od stroju i reszty makijażu

      Usuń
  5. szału nie ma z tym makijażem :-) wydaje mi się, że mogła nałożyć mniej różu i bliżej skroni bo tak sprawiło jakbyś miała zapuchniętą buźkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem :o Przecież ładnie Pani wygląda, ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo tego, ale w sumie aż tak dramatycznie, jak mówisz, nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy mi się nie podobały strasznie, a niestety nie widać ich na zdjęciu. Na powiekach miałam tonę takiego mocno perłowego łosiowego cienia, który przypominał trochę makijaż z lat 80-tych, krzywa kreska i do tego niedokładna. Gdyby nie to i róż to byłoby ok

      Usuń
  8. Jakoś tak zbyt teatralnie, zdecydowanie za dużo, róż nie w tym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Perłowy, błyszczący cień na opadającą powiekę, no brawo..:D Już nie mówiąc, że pierwszy raz widzę róż położony w tak dziwnym miejscu:P Fajnie, można się nieźle dowartościować, że maluje się lepiej niż profesjonalista:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to jest za ciemny podkład, no i róż nie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym makijażu to nic nie pasuje:D

      Usuń
    2. Nie chciałam być zbyt surowa :D

      Usuń
  11. Straszne to to:P dlatego nie lubię się oddawać w ręce makijażystek:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za dużo to niezdrowo :P Ja mam dwie lewe ręce jeżeli chodzi o makijaż, dlatego nie maluję się wcale ot co!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie wszyscy mają talent artystyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż twarzy rzeczywiście zepsuła.
    i niby doświadczona. ehh...

    OdpowiedzUsuń