Obserwatorzy

sobota, 14 września 2013

Jaki kolor henny wybrać?

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj zwracam się do Was z małą prośbą o pomoc. Otóż chcę spróbować farbowania henną Khadi. Niestety farby chemiczne niszczą włosy, ale nie jest to aż tak tragicznym problemem. W moim przypadku  najgorszy jest wybór koloru farby. Praktycznie wszystkie wychodzą bardzo ciemne, brązy wpadają wręcz w czerń.


Przeglądam aukcje na Allegro i nie wiem jaki kolor wybrać. Czy ciemny brąz, czy orzechowy, czy jasny brąz? Czy może wybrać dwa kolory i zmieszać? Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc, do dziewczyn które używają henny:) Chcę uzyskać kolor zbliżony do obecnego:





Będę wdzięczna za wszelkie porady:)

18 komentarzy:

  1. Mam niestety ten sam problem. Nawet jasny brąz wychodzi u mnie prawie czarny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio farbowałam ciemnym blondem... I wyszedł taki jak chciałam. Ale obawiam się, że następnym razem wyjdzie mi coś dziwnego i dlatego pomyślałam o hennie. Jak wyjdzie za ciemna to i tak się wymyje.

      Usuń
  2. ja miałam ciemny blond i henna khadi ciemny brąz wyszła tak: http://arienailandia.blogspot.com/2013/09/henna-khadi-ciemny-braz-farbowanie-bez.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio oglądałam zdjęcia na Twoim blogu i zadziwiło mnie, że henna ciemny brąz wyszła tak jasna

      Usuń
  3. Efekt, jaki uzyskasz po hennie w dużej mierze zależy od obecnego koloru włosów - można tylko nie zmienić koloru, albo przyciemnić. Nie rozjaśnisz, bo henna to farba ziołowa, a nie chemiczna.
    Należy jeszcze pamiętać, że henny nie pozbędziesz się, bo wiąże się keratyną włosa nierozrywalnym wiązaniem. Jeśli już do końca chcesz farbować henną - pewnie.
    Należy upewnić się na 100%, aby potem nie żałować

    Tyle minusów, a jeśli chodzi o plusy - po hennie włosy się niesamowicie błyszczą, zacznij od najjaśniejszego koloru i jeśli ci się nie spodoba, możesz położyć ciemniejszy, bo henna nie niszczy włosów. Możesz też henny mieszać, aby uzyskać indywidualne odcienie. To co wyjdzie zależy tylko od tego jakich proporcji użyjesz. Ciężko ocenić na obecnych, farbowanych włosach, jaki będzie efekt końcowy. Sama drogą prób i błędów musisz ocenić proporcje, które u Ciebie będą idealne.

    Spodziewaj się lekkiej zielonej poświaty, która szybko zniknie, oraz lekkiego przesuszenia włosów. Ale to niewielka cena za taką koloryzację. Henna ograniczyła wpadanie moich włosów.

    Zapraszam na stronę producenta farb Khadi oraz sklep Helfy.pl aby zobaczyć efekty koloryzacji. Polecam kupować z tej strony, tutaj na 100% jest oryginalny produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie przeczytałaś notki, bo autorka prosiła o doradzenie w KOLORZE ani o poemat na temat farbowania henną. Chyba zdąrzyła się zapoznać z tematem skoro chce w taki sposób malować włosy...

      Usuń
    2. Wiele osób farbuje henną zanim ZDĄŻY się o niej coś dowiedzieć. Biorąc pod uwagę fakt, że henna się nie wypłukuje, jak ona wspomniała. Poza tym czytanie to jedno, a czytanie ze zrozumieniem to druga sprawa. Autorka prosiła o WSZELKIE porady (tak, ten napis pod obrazkiem) to je udzieliłam.
      Na pytanie dotyczące KOLORU też odpowiedziałam, bo nie uzyska nakładając gotową hennę, bo każdy włos jest inny i każdy inaczej złapie.
      Myślę, że Autorka tego posta zadecyduje, które informacje są jej potrzebne, a które nie.

      Na skróty - zacznij od cassi, aby sprawdzić, czy odpowiada Ci taki kolor farbowania. Potem jasnym brązem i powoli do ciemniejszych. Henna na prawdę potrafi wyjść ciemna, a w ciągu 24-48h od farbowania potrafi jeszcze ściemnieć. I całkowicie się nie wypłucze

      Usuń
    3. "Na skróty - zacznij od cassi, aby sprawdzić, czy odpowiada Ci taki kolor* farbowania."

      *Sposób, nie kolor. Tym razem u mnie błąd ;)

      Usuń
  4. Mi też henna zawsze wychodziła ciemniejsza, zamieniłam ją ostatnio na farbę ziołową Color& Soin, świetnie odżywia włosy, a kolor wychodzi taki, jak na opakowaniu. Polecam się zainteresować :).

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też farby wychodzą ciemne... są farby rozjaśniające o 3-4 tony, ale na moje długie włosy to za dużo kasy, a może wyjść nierównomiernie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zapraszam Cię na wątek na wizażu i do galerii efektów farbowań. Moim zdaniem kolor jak na zdjęciu uzyskałabyś robiąc orzechowy brąz. Od siebie dodam, że najlepszy kolor wyjdzie jeśli zastosujesz się do przepisu na opakowaniu, bez kombinowania. Podanych przez Ciebie mieszanek nie odstawia się i nie wolno również dodać cytryny;)

    tu linki:
    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=622375
    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=504604&page=1

    W razie wątpliwości możesz śmiało pytać dziewczyn na wątku o farbowaniu, to prawdziwe ekspertki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kusi henna, ale na razie się wstrzymuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w czwartek nakładałam hennę+amlę+ indygo i wyszedł mi troche rudy, a miałam włosy brązowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc się na Twe włoski wybrałabym orzechowy brąz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny kolor wlosów (farbowane fryzjerską farbą) i też zastanawiam się nad wypróbowaniem henny, tylko mam problem z kolorem. Dzięki za post, przyda się! :)

    Zapraszam do siebie:
    www.prettyolala.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, będzie mi miło, gdy ktoś mnie zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ja Ci nie doradzę, bo jeszcze nigdy nie farbowałam włosów. Ale od czasu do czasu mnie na to nachodzi, jednak nigdy się nie zdecydowałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciemny kasztan byłby strzałem w dziesiątkę. Powodzenia.Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja proponuję orzechowy brąz :)

    OdpowiedzUsuń