Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2013

Inspiracje

Cześć dziewczyny!!!


Na chwilę zaginęłam w akcji:P W piątek wybrałam się 18-nastkę do szwagierki (oj kiedy to się miało 18 lat...), a wczoraj odsypiałam zabawę:)

W piątek nie było inspiracji, więc dzisiaj nadrabiam braki w blogowaniu.


 Strasznie podoba mi się takie ombre (?), ale na moich włosach na pewno nie wyglądałoby tak ładnie






 Trwała na większych wałkach... Chodzi za mną od kilku lat. Raz nawet poszłam się zapytać o koszty do salonu, ale fryzjerka stwierdziła, że taka fryzura jest niemodna...


 Słodziaczek:P



 Przygarnęłabym





Kreska jak kreska, ale brwi są świetne

12 komentarzy:

  1. fajne inspiracje. Przygarnęłabym też parę rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj ile ja bym dała za taką burzę loków na głowie !! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest ombre, ale nie wiem jak to się fachowo nazywa:P A co do trwałej to strasznie niszczy włosy, ale wtedy już nie męczy się włosów prostowaniem/kręceniem. Zastanów się czy wolisz loki czy proste włosy, choć moim zdaniem faktycznie lepiej Ci w lokach:)

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie od góry i buty MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile burz loków! :) Nic tylko podziwiać i zazdrościć
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Modne, nie modne. Ma się podobać właścicielce, a nie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do tej różowej sukienki - mam takie dwie: czerwoną i granatową. Są bardzo wygodne, i zrobione z fajnego materiału, takiego cieplejszego, dlatego lubię w nich chodzić na jesień i zimę, czasem i wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można wiedzieć gdzie je zakupiłaś?

      Usuń
    2. Wiesz co, na firmowym stoisku na targu w Katowicach :D
      Firma Jolmar. Bardzo ich lubię, mają wiele ciekawych, eleganckich rzeczy, w takich przystępnych cenach :)

      Usuń
    3. Dokładnie tą mam :

      http://www.jolmar.com.pl/?dz=6&ofk=5&ofpk=22&ofe=83

      Usuń